w , ,

Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości dla Credit Agricole

Credit Agricole już po raz czwarty został Konsumenckim Liderem Jakości na rynku kredytów ratalnych, uzyskując 30,3 proc. głosów badanych klientów. Poprzednio bank zdobył to wyróżnienie w 2017, 2018 i 2020 roku.

Tym razem klienci docenili Credit Agricole przede wszystkim za rzetelną i profesjonalną obsługę, uczciwą ofertę, niskie oprocentowanie i dobre warunki kredytów oraz brak problemów z ich uzyskaniem. Ponadto z badania wynika, że bank wzbudza zaufanie wśród konsumentów, a wielu z nich korzysta z programów ratalnych od lat i uważa Credit Agricole za uczciwą i odpowiedzialną firmę.

Warto wspomnieć, że pod koniec ubiegłego roku Credit Agricole znalazł się w gronie laureatów nagrody GRAND PRIX programu Konsumencki Lider Jakości 2020.

Wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości przyznawane jest najlepszym – w opinii konsumentów – markom i firmom działającym na polskim rynku. Ranking tworzy redakcja Strefy Gospodarki – dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, na podstawie badania opinii aktywnych klientów. W tym roku w badaniu wzięło udział blisko 15 tys. respondentów.

Załączniki

Avatar photo

Napisane przez Przemyslaw Przybylski

Credit Agricole podpisał umowę o przystąpieniu do programu „Czyste Powietrze”

Operacja TunnelSnake: nowy rootkit pozwala kontrolować firmy w Azji i Afryce