w

ZarabiajNaFotografii.pl dynamicznie się rozwija

 

Platforma jest odpowiedzią na problemy fotografów związane z niewykorzystanymi zdjęciami zrobionymi w trakcie komunii, ślubów czy koncertów. Dzięki witrynie ZarabiajNaFotografii.pl istnieje możliwość dotarcia z nimi do szerszego grona odbiorców, a co za tym idzie – dodatkowego zarabiania na usługach fotograficznych. Twórcy serwisu nie chcą jedynie promować narzędzia do sprzedaży zdjęć. Zależy im również na tym, by pokazać fotografom, jak mogą skutecznie sprzedawać swoje prace za pośrednictwem internetu, zyskać lojalność klienta i budować przewagę konkurencyjną wykorzystując inne metody niż najpopularniejszą: zaniżanie ceny. Służy temu rosnąca baza artykułów eksperckich dostępnych w serwisie ZarabiajNaFotografii.pl.

Strona ZarabiajNaFotografii.pl cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Platforma posiada obecnie już blisko 2 tys. zarejestrowanych fotografów. „Każdego miesiąca to grono powiększa się o kolejne 200-300 osób. Rosnące statystyki serwisu to efekt innowacyjności projektu. Nie bez znaczenia jest też, że zapleczem dla narzędzia ZarabiajNaFotografii jest cenione za wysoką jakość usług internetowe laboratorium Vertis.pl – twierdzi Paweł Zmysłowski, współtwórca narzędzia Zarabiajnafotografii.pl.

Formuła biznesu, patrząc z punktu widzenia fotografa, nie jest całkiem prosta i dotychczas w Polsce zupełnie niespotykana. Dlatego niezbędna jest edukacja fotografów, jak wykorzystać nowe możliwości, a także wyjaśnienie wątpliwości m.in. w zakresie ochrony wizerunku. „Chcemy, by do końca tego roku z naszego narzędzia korzystało aktywnie – to znaczy zarabiając regularnie konkretne dodatkowe pieniądze – co najmniej tysiąc fotografów” – dodaje Paweł Zmysłowski. „W krajach zachodnich, a w szczególności w USA już dziś fotografowie nie wyobrażają sobie pracy bez wykorzystania podobnego narzędzia”.

W ramach przyjętej strategii rozwoju serwisu przewidziano wprowadzenie nowego widoku albumów sprzedażowych. Planowane jest również rozszerzenie możliwości sprzedaży zdjęć o nowe produkty. Obecnie klient ma możliwość zamówić odbitkę lub pobrać plik cyfrowy ze zdjęć udostępnionych przez fotografa. Docelowo dostępne będą także inne produkty – wydruki w dużym formacie (tzw. fotoboardy), gadżety (np. koszulki, kubki z nadrukami itp.).

Długofalowe działania obejmą również stałe udoskonalanie interfejsu użytkownika oraz rozbudowę narzędzi statystycznych, które pozwolą fotografowi śledzić i wyciągać wnioski z odwiedzalności jego albumów, "sprzedawalności" poszczególnych zdjęć, a także umożliwią ich dystrybucję bezpośrednio przez własną stronę internetową, wykorzystując tzw. web-api. Dzięki temu fotograf będzie mógł kierować swoich klientów na stronę internetową swojego autorstwa, a nie do obcego serwisu.

Serwis w dużej części został sfinansowany ze środków unijnych, z programu 8.1 – innowacyjna gospodarka.

 

Avatar photo

Napisane przez CorePR

Kim jest Modna Seniorka?

Uchwyć wakacyjne chwile w kadrze – konkurs