w

Wyższa jakość zestawów Jabra dzięki współpracy firm z Grupy GN Store Nord

Jabra, producent innowacyjnych zestawów słuchawkowych, podnosi jakość oferowanych urządzeń, wykorzystując technologie opracowane z udziałem ekspertów Grupy GN Nord Store.

„Już na etapie produkcji, jak i podczas późniejszych testów kontrolnych, jakość zestawów Jabra poddawana jest ścisłej ocenie specjalistów od transmisji danych, wzmacniania dźwięku oraz ochrony słuchu. Wiedza inżynierów z GN Otometrics i GN ReSound, afiliowanych spółek koncernu, stanowi klucz do budowania pozycji rynkowej oferty Jabra” – twierdzi Leo Larsen, główny technolog Jabra.

GN Otometrics wspierając markę Jabra realizuje badania z zakresu audiologii oraz otoneurologii, natomiast o komfort użytkowania zestawów słuchawkowych Jabra troszczą się eksperci GN ReSound, opracowując rozwiązania wspomagające narząd słuchu.

Dzięki wspólnej pracy specjalistów z GN Otometrics oraz GN ReSound w centrum badawczo-laboratoryjnym w Kopenhadze proces wdrażania nowych technologii do zestawów słuchawkowych Jabra przebiega bardzo płynnie, a efekty współpracy dwóch jednostek badawczych stanowią wartość dodaną dla użytkownika końcowego.

„Efekty i standardy wypracowane przez afiliowane firmy Grupy GN to realna korzyść dla naszych klientów. To właśnie dzięki korporacyjnemu wsparciu Jabra utożsamiana jest jako innowator w zakresie rozwiązań komunikacyjnych, do których możemy zaliczyć pierwszy mikrofon z systemem wyciszania szumów czy też pierwszy w pełni cyfrowy wzmacniacz wielofunkcyjny, wykorzystujący technologię Cyfrowego Przetwarzania Sygnału (Digital Signal Processing)” – mówi Thomas Evers Christensen, Wiceprezes Działu Operacji Globalnych i Badawczo – Rozwojowych w Jabra.

Do grupy rozwiązań opracowanych we współpracy z GN Otometrics oraz GN ReSound można zaliczyć także m.in. technologię PeakStop™, eliminującą nagłe i szkodliwe natężenie głośności, a także zapewniającą ochronę przed długotrwałym hałasem.

GN ReSound dla jakości dźwięku

„Nasze doświadczenie pokazuje, że jakość dźwięku to jeden z kluczowych elementów na drodze wyboru zestawu słuchawkowego. Szczególną wagę przywiązują do tego klienci biznesowi, którzy podczas codziennej pracy bardzo intensywnie eksploatują sprzęt. Jabra oraz GN ReSound wspólnie realizują testy kontrolne, aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania zestawów słuchakowych” – mówi Thomas Evers Christensen.

Oprócz działań na rzecz jakości dźwięku GN ReSound wspiera Jabra także w doborze materiałów do produkcji urządzeń z myślą o ich wytrzymałości dla najbardziej wymagających użytkowników.

„Zdarza się, że specyfika branży klienta wymaga korzystania ze sprzętów nawet do 16 godzin na dobę. Z myślą o takich firmach produkujemy zestawy z materiałów, które będą gwarancją żywotności urządzeń Jabra” – dodaje Thomas Evers Christensen z Jabra.

Struktura organizacyjna koncernu GN opiera się na zasadzie obopólnych korzyści, dla wszystkich zaangażowanych podmiotów. Budując globalny know – how każda ze spółek dzieli się swoim doświadczeniem i wynikami zrealizowanych badań. Dla przykładu dzięki technologii Bluetooth opatentowanej przez Jabra, GN Onometrics poszerzyło funkcjonalność produkowanych przez siebie rozwiązań.

„Taki system pracy buduje przewagę technologiczną całej gamy produktów z Grupy GN” – podsumowuje Soren Holst, Dyrektor Generalny GN Otometrics.


Jabra to marka firmy GN Netcom – wiodącego producenta w zakresie innowacyjnych zestawów słuchawkowych. GN Netcom zatrudnia na świecie ok. 850 pracowników i posiada szeroką sieć sprzedaży. Pod marką Jabra oferuje szeroki wybór bezprzewodowych zestawów słuchawkowych i samochodowych zestawów głośnomówiących, a także przewodowych i bezprzewodowych rozwiązań dla centrów kontaktowych oraz biur. GN Netcom stanowi jednostkę zależną firmy GN Store Nord A/S. Więcej informacji: www.jabra.pl

Avatar photo

Napisane przez ITBC Com.

Marta Zmuda Trzebiatowska w kreacjach Bohoboco

Bitdefender Total Security 2012 zdobywa prestiżową nagrodę CNET Editor’s Choice