w , ,

Wysoka frekwencja na Małopolskich Targach Ślubnych

Pomimo kryzysu ekonomicznego i demograficznego, jaki w ostatnim czasie przeżywa branża ślubna, organizatorom Targów udało się przyciągnąć ogromną liczbę uczestników. W porównaniu z poprzednim rokiem liczba ta zwiększyła się o 10 procent.

Jednocześnie w Targach wzięło udział blisko 250 wystawców z całej Polski. Już na miesiąc przed planowanym wydarzeniem zabrakło wolnej powierzchni dla zainteresowanych firm, które chciały zaprezentować swoje produkty i usługi. Tym przedsiębiorcom, którym udało się zarezerwować wcześniej miejsce, zagwarantowano doskonałą okazję do przedstawienia odwiedzającym wszelkie nowości, począwszy od kolekcji sukien, obuwia i garniturów po wyszukane usługi.

Panie, które w najbliższym czasie zamierzają zawrzeć związek małżeński, mogły zapoznać się z najnowszymi trendami panującymi w modzie ślubnej. Efektowne i modne suknie oraz tysiące różnego rodzaju dodatków do ślubnego stroju, w tym biżuterii, stanowiły dużą cześć oferty targowej. Nie zabrakło również pokazów związanych z organizacją zaślubin i przyjęcia weselnego.  Przyszli nowożeńcy mieli do dyspozycji szeroki wachlarz usług, z których mogą skorzystać w trakcie uroczystości. Dokonanie wyboru stosownego miejsca na przyjęcie, wyglądu sali, stołów, odpowiedniego menu, oryginalnego tortu weselnego było możliwe w jednym miejscu i w jednym czasie, bez zbędnego przemieszczania się po całym mieście. Targi umożliwiły również zaprezentowanie się m.in. salonom kosmetycznym, restauracjom, firmom dekoratorskim, hotelom, zakładom fotograficznym. Odwiedzający mogli nawet wybrać limuzynę, która zawiezie ich do ślubu, bez zbędnych, przeciągających się formalności. Wydarzeniu towarzyszyły również liczne atrakcje w postaci koncertów muzycznych i konkursów.

Sławomir Klekowski, dyrektor XXII Małopolskich Targów Ślubnych w Krakowie, przygotowuje się już do kolejnej edycji Targów, która odbędzie się 27 stycznia 2013 roku: „Cieszymy się, że poprzednia  edycja cieszyła się tak ogromną popularnością. Nie oznacza to jednak, że zamierzamy spocząć na laurach. Przed nami kolejne wyzwanie. Dlatego, planując organizację Targów na jeszcze większą skalę, zależy nam na tym, aby zagwarantować miejsce jak największej liczbie wystawców. Ci jednak muszą pamiętać, że dużą rolę odgrywa tu kolejność zgłoszeń.”

Partnerem medialnym XXII Targów Małopolskich Ślubnych było Radio ESKA. Za promocję imprezy była odpowiedzialna brytyjska spółka doradcza UnitedCast Entertainment Ltd.

Avatar photo

Napisane przez Spółka UCE

GEO, Mieszkanie i Dom Sp. z o.o. odstąpiła od planów połączenia z Gant Development S.A.

Nowa kolekcja Andropolu w sklepach Auchan