w ,

Wsparcie Audi motorem napędowym juniorskiego golfa w Polsce

Audi to jeden ze znaczących sponsorów światowego golfa. Od ponad 30 lat swoją techniką i pasją wspiera rywalizację na polach golfowych całego świata. W Polsce, oprócz obecności na turniejach dla dorosłych, Audi podjęło się dodatkowej, ważnej roli – wspierania golfa juniorskiego. Od 6 lat jest głównym partnerem Narodowego Programu Rozwoju Juniorów oraz sponsorem cyklu turniejów dla dzieci i młodzieży Audi Junior Tour oraz Audi Kids Tour.     

Marka Audi współpracuje z PZG już od 2016 r. Od tego czasu jest partnerem generalnym związku wspierającym organizację cyklu mistrzostw Polski, organizatorem polskiej edycji turnieju Audi quattro Cup, ale przede wszystkim angażuje się w rozwój sportu wśród najmłodszych golfistów.

„Pasję do sportu i zdrowej rywalizacji buduje się nie tyle wśród doświadczonych graczy, co wśród dzieci i młodzieży. To oni będą lada dzień motorem napędowym polskiego golfa. Dlatego poza naszym zaangażowaniem w turnieje dla dorosłych to właśnie wsparcie golfa juniorskiego jest jednym z kluczowych obszarów naszych działań ” – mówi Przemysław Schwarz, dyrektor marketingu Audi.

Narodowy Program Rozwoju Juniorów to rozłożony na wiele lat projekt PZG, którego celem jest:

– popularyzacja golfa wśród dzieci i młodzieży poprzez zwiększenie liczby juniorów czynnie uprawiających golfa oraz podnoszenie ich poziomu szkoleniowego, wspieranie działania najaktywniejszych klubów golfowych w kierunku utworzenia struktury organizacyjno-szkoleniowej – sekcji juniorskich,
– stworzenie możliwie szerokiej bazy szkoleniowej, z której wyselekcjonowani najlepsi i najbardziej zmotywowani zawodnicy będą następnie kwalifikowani do kadry narodowej, a wyróżniający się spośród nich do reprezentacji Polski.

„Dzięki nieocenionemu wsparciu Audi przy realizacji programu, w ostatnich latach liczba juniorów zrzeszonych w PZG rośnie w tempie do 10% rocznie” – powiedział Radosław Frańczak, prezes zarządu PZG.

W ramach projektu organizowany jest Junior Tour – cykl rozgrywek, który ze względu na rosnącą frekwencję od 2021 został podzielony na Kids Tour: rozgrywki dla dzieci i młodzików (do 12 roku życia) oraz Junior Tour: dla zawodników od 13 do 21 roku życia.

W tym sezonie pod egidą marki Audi odbędzie się łącznie 6 dwudniowych turniejów Audi Junior Tour dla juniorów młodszych, juniorów oraz zawodników U21, a w ramach Audi Kids Tour rozegranych zostanie 6 jednodniowych turniejów oraz dwudniowy finał.

Audi to marka mająca sport wpisany w swoje DNA. Jej legendę budują historyczne już zwycięstwa Audi quattro w rajdach samochodowych, współczesne sukcesy np. w długodystansowych wyścigach FIA-WEC z prestiżowym 24-godzinnym wyścigiem w Le Mans na czele czy w serii wyścigów DTM. Audi angażuje się również w wiele innych dziedzin sportu, oddających najważniejsze dla marki wartości: sportowego ducha, technikę i precyzję. Od ponad 30 lat pod znakiem czterech pierścieni w kilkudziesięciu krajach świata odbywają się turnieje Audi quattro Cup, ze światowym finałem. To największy spośród amatorskich turniejów golfa na świecie i jedyny, który tak silnie związany jest z marką Audi.

Tekst powstał we współpracy z Polskim Związkiem Golfa.                                                      

Napisane przez Audi

Samsung zaprojektował prototyp ekologicznej toalety przyszłości we współpracy z Fundacją Billa i Melindy Gatesów

Cyfrowy potencjał – 3 trendy w marketingu B2B