w ,

Woda „Białowieski Zdrój“ sponsorem wydarzenia na Nocy Muzeów

Nowa woda – Białowieski Zdrój to marka, która wprowadza ideę łącznika pomiędzy człowiekiem, a światem przyrody,  jako woda, która przekazuje tę samą energię, regeneruje i wycisza. Białowieski Zdrój  w swojej strategii zaprasza nas abyśmy poczuli się częścią przyrody. W swojej strategii marka Białowieski Zdrój zakłada kontakt z naturą, obcowanie z przyrodą. Również poprzez angażowanie się w działania artystyczne,  przybliżające ideę przenoszenia odrobiny natury do wielkomiejskich przestrzeni.

Projekt Darka Pali „Cykl: drzewa dla Warszawy” idealnie wpisuje się w filozofię naszej marki, łączy  ideę tworzenia przyrody w mieście z pozytywną energią, odpoczynkiem i kontaktem z naturą – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska.

„Cykl: Drzewa dla Warszawy będzie można obejrzeć w ogrodach Biblioteki Uniwersyteckiej, przy ul. Dobrej 56/66 od 19 maja 2012. 

Avatar photo

Napisane przez Leniva Studio

Agencja about ad rozwija współpracę z Biowet Puławy

Włosy odpowiednio nawilżone dzięki odżywce Spray Racoon XTEND