w

Witamy nowe kolekcje, czyli wiosna zawitała do NoVa Park

Co będzie modne wiosną i latem 2022 roku? Wystarczy odwiedzić NoVa Park, aby przekonać się, że trendy na nadchodzące miesiące będą odznaczać się jak zwykle różnorodnością, a motywem przewodnim będzie wygoda i prostota. Pojawieniu się nowych kolekcji w NoVa Park towarzyszy kampania wizerunkowa „Słońce, bulwar, uśmiech”. 

NoVa Park – największe centrum handlowe w regionie, na terenie którego działają unikalne na rynku lokalnym marki – jest przeglądem największych światowych trendów modowych. Przyglądając się witrynom sklepowym oraz oglądając najnowsze kolekcje na sezon wiosna-lato 2022 można śmiało stwierdzić, że czeka nas powrót do stylu retro, ale z nowoczesnym zamysłem i pazurem. W ofercie najpopularniejszych marek takich jak m.in. Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, C&A czy Medicine można znaleźć luźne stylizacje, szerokie spodnie, oversizowe bluzy i swetry, buty na wysokich, mocnych podeszwach oraz barwne trencze lub płaszcze. Wśród kolorów będą królować przede wszystkim neony oraz biel od stóp do głów. Uzupełnieniem każdej stylizacji będzie „bogata” biżuteria – kolorowe pierścionki czy bransoletki-łańcuchy, a do tego wszystkiego wymyślne paski, małe torebki i różnego rodzaju nakrycia głowy.

Nowe kolekcje wiosenno-letnie to tradycyjnie także moment startu nowej kampanii wizerunkowej NoVa Park. W centralnym miejscu warstwy graficznej pojawia się dwójka radosnych postaci w otoczeniu wielu elementów nawiązujących do wiosny i wprowadzenia do salonów w NoVa Park nowych kolekcji. Dynamiczna, nowoczesna, a przy tym niezwykle czytelna kreacja wywołuje pozytywne emocje i uśmiech na twarzy, a przy okazji zachęca do wizyty w NoVa Park.

„Do oferty Waszych ulubionych marek w NoVa Park trafiły właśnie najnowsze kolekcje wiosna-lato 2022. Od feerii kolorów, przez najfajniejsze torby, po najróżniejsze buty i akcesoria! W nowej kampanii NoVa Park ujawniamy wszystkie nowości na nadchodzący sezon. Zapraszamy do odwiedzenia naszego centrum i przekonania się, że trendy z największych światowych wybiegów mody są na wyciągnięcie ręki.” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kampania wizerunkowa „Słońce, bulwar, uśmiech” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

www.nova-park.pl

Napisane przez Orchidea PR

Łączą pracodawców z całej Polski. Pracodawca z Sercem

(Nie)skomplikowany język pilotów.