w , ,

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo dzieci i ich czworonożnych pupili

Posiadanie psa ma wiele zalet, a dorastanie ze zwierzęciem może być źródłem wielu ważnych i cennych doświadczeń dla całej rodziny. Jednak dzieje się tak tylko wtedy, gdy wszyscy są odpowiednio przygotowani na jego pojawienie się w domu, traktują posiadanie psa równie poważnie  i podejmują decyzję z całą świadomością obowiązku, jaki na siebie przyjmują. Dlatego zanim rodzice zadadzą sobie pytanie – czy ich dziecko jest już wystarczająco odpowiedzialne, najpierw powinni zastanowić się, czy oni sami są gotowi na to, by przyjąć pod swój dach nowego pupila – mówi Kinga Dutkiewicz – Częścik, psycholog dziecięcy z Instytutu Matki i Dziecka.

Poradnik „Dziecko i Pies” to pomysł firmy Butcher’s Pet Care, specjalizującej się w produkcji wysokiej jakości karmy dla psów i kotów. Celem publikacji jest ukazanie korzyści płynących z wychowywania dziecka w otoczeniu zwierząt, ale także stworzenie praktycznego przewodnika o tym, jak odpowiednio przygotować psa do powitania nowego członka rodziny i odwrotnie – jak nauczyć dziecko troski o zwierzę. Czujemy się zaszczyceni faktem, że Instytut Matki i Dziecka zgodził się zostać patronem poradnika i jednocześnie zaangażował swoich ekspertów w jego tworzenie. To świadczyo tym, że tematy, które w nim poruszamy, są istotne i potrzebne. Dodatkowo, koncepcja poradnika jest zgodna z misją naszej firmy i świetnie wpisuje się w założenia naszego programu edukacyjnego „Dobrze nam ze sobą”. Jego głównym założeniem jest zwrócenie większej uwagi właścicieli czworonogów na budowanie relacji ze swoimi pupilami, a tym samym próbę zrozumienia ich potrzeb, co przynosi obopólne korzyści – dla samego zwierzęcia, jak i całej rodziny – komentuje Grażyna Leloch – Wilgat, Marketing Manager, Butcher’s Pet Care.

Co znajduje się w poradniku?

Treści książeczki zostały opracowane zarówno przez ekspertów Instytutu Matki i Dziecka: lekarza pediatrę, psychologa dziecięcego, jak również ekspertów marki Butcher’s Pet Care – zoopsychologa i lekarza weterynarii. Dzięki temu poradnik zawiera wszystkie najważniejsze informacje dotyczące zdrowia dziecka w kontekście kontaktu ze zwierzęciem oraz zasady budowania relacji między dziećmi,
 a ich czworonożnymi przyjaciółmi, m.in. poprzez wytłumaczenie maluchowi różnych reakcji psa i jego zachowań. Dodatkowo, rodzice znajdą w książeczce praktyczne wskazówki na temat tego, jak odpowiednio przygotować mieszkanie dla nowego czworonożnego lokatora oraz jak nauczyć malucha podstawowych zasad opieki nad pupilem.

Poradniki będą dostępne w Instytucie Matki i Dziecka od listopada. Marka Butcher’s Pet Care zadbała także o przygotowanie specjalnego kącika dla najmłodszych, gdzie m.in. zostaną ustawione standy z różnej wielkości psami. Maluchy będą mogły porównać swój wzrost ze wzrostem ulubionego czworonoga. W ramach akcji dzieci odwiedzające Instytut Matki i Dziecka otrzymają także magnesy „dzielnego pacjenta” i maskotki.

Więcej informacji na temat akcji i poradnika „Dziecko i Pies” można znaleźć na facebookowym profilu „Dobrze nam ze sobą”.

BUTCHER’S PET CARE jest brytyjską firmą z siedzibą w Crick, Northamptonshire specjalizującą się w produkcji wysokiej jakości karmy dla psów i kotów. Tradycja Butcher’s sięga roku 1987, kiedy to powstało małe rodzinne przedsiębiorstwo, które dzięki pasji i oddaniu pracowników oraz zaangażowaniu właścicieli, obecnie jest firmą o zasięgu międzynarodowym, obecną w kilkunastu krajach europejskich. U podstaw tworzenia receptur leży dbałość o wysoką jakość składników oraz o ich naturalność, które są gwarancją zdrowia naszych czworonożnych przyjaciół. Od 2012 roku produkty Butcher’s powstają w nowoczesnej, ekologicznej fabryce zlokalizowanej
na przedmieściach Crick.

Butcher’s jest obecnie marką numer 2 w kategorii producentów mokrej karmy dla psów w Wielkiej Brytanii oraz marką numer 3, biorąc pod uwagę całkowitą wartość sprzedaży karm dla psów. Na rynku polskim firma obecna jest od października 2010 roku. Posiada certyfikat „Nowoczesna Firma” oraz „Certyfikat Rzetelności”. Została uhonorowana:

  • Laurem Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku 2011”
  • Nagrodą: Dobra Marka 2011
  • Srebrnym Medalem: Produkt Roku 2012
  • Brązowym Laurem Konsumenta 2012
  • Wyróżnieniem “Perły FMCG 2012”

W asortymencie znajdują się karmy dla psów pod marką Butcher’s i kotów pod marką Butcher’s Classic. Wszystkie produkty, mokra karma w puszkach, alutrayach, karma sucha oraz przekąski dla psów stanowią zdrowe, naturalne źródło składników odżywczych.

Produkty dla psów Butcher’s:

  • Przygotowane z naturalnych składników
  • Nie zawierają sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku, konserwantów
  • Nie zawierają wypełniaczy, takich jak zboża czy soja(karma mokra)
  • Odpowiednie dla psów nietolerujących glutenu (karma mokra)
  • Bogate w białko pochodzenia zwierzęcego (wysoka zawartość mięsa)
  • Odznaczają się wysoką jakością
  • Odpowiadają wymaganiom psów różnej wielkości i w różnym wieku
  • Zawierają wszystkie niezbędne dla psa witaminy oraz minerały

Biuro prasowe:

Marta Oklińska                                                                  Anna Sarnacka

On Board Public Relations Sp. z o.o                            On Board Public Relations Sp. z o.o

ECCO International Communications Network         ECCO International Communications Network

tel: 501-504-182                                                               tel: 602- 275 -567

e-mail:[email protected]                                      e-mail:[email protected]     

Avatar photo

Napisane przez On Board PR ECCO

NoVa Park najlepszym centrum handlowym 2012 roku

Uwaga – uszy zdradzają twój wiek!