w

VIPMedica Club rewolucjonizuje rynek programów zakupowych

Multipartnerski program zakupowy VIPMedica Club umożliwia firmom dotarcie ze swoją ofertą do uczestników Klubu. Na czym polega rewolucja? Uczestnikami Klubu są wyłącznie lekarze i lekarze dentyści, którym VIPMedica Club oferuje cały wachlarz produktów i usług z rozmaitych branż.

– Ponieważ VIPMedica Club ma spełniać wszystkie potrzeby zakupowe lekarzy, zarówno te zawodowe, jak i osobiste, partnerstwo proponujemy firmom ze wszystkich sektorów rynku – mówi Angelika Czepińska, Project Manager VIPMedica S.A. Prestiżowy charakter programu oraz ściśle określona grupa docelowa lekarzy i lekarzy dentystów pozwalają nie tylko na efektywną sprzedaż, ale również na odpowiednie pozycjonowanie marki. W ramach Klubu partnerzy mogą oferować produkty i usługi wyselekcjonowane specjalnie dla tej wyjątkowej grupy, prowadzić działania reklamowe, mające na celu podniesienie prestiżu marki oraz nawiązać współpracę z innymi partnerami Klubu na zasadzie crossmarketingu.

Program zakupowy dla wybranej grupy zawodowej to nowość na europejskim rynku. – W Polsce jest ponad 171 tysięcy lekarzy i lekarzy dentystów. Mamy dostęp do 91 tysięcy w Polsce i do kilkakrotnie razy większej grupy w Europie. Stale dążymy do zwiększenia tej liczby. Chcemy dotrzeć również do rodzin lekarzy – łącznie do około 600 000 osób w samej Polsce – mówi Angelika Czepińska. Dla lekarzy VIPMedica Club będzie dostepny od lipca tego roku.

Operatorem VIPMedica Club jest spółka VIPMedica S.A., należąca do grupy kapitałowej notowanego na głównym rynku funduszu IQ Partners S.A., inwestującego w obiecujące przedsięwzięcia technologiczne na wczesnym etapie rozwoju. Poza platformą zakupową spółka planuje również rozwój innych produktów, których odbiorcami będą lekarze i lekarze dentyści, takich jak: magazyn dla środowiska medycznego, cykliczne ekskluzywne spotkania dla członków VIPMedica Club oraz unikalne bony zakupowe dla placówek medycznych.

Avatar photo

Napisane przez Health Think

NetAffiliation: Lider afiliacji w Europie i Ameryce Południowej otwiera nowe biuro w Warszawie

Cigger po raz trzeci