w ,

Universal Agent SA weźmie udział w XIV edycji Targów Call Center World 2012 w Berlinie

Hasłem przewodnim udziału Universal Agent w targach CCW w Berlinie jest „Poland safe place for unsafe Times”.

– Mimo pogłębiającego się kryzysu biznes w Polsce doskonale się rozwija. Właśnie to chcemy pokazać międzynarodowej publiczności – komentuje Marek Kozioł, prezes Universal Agent. – Rozwiązania naszej firmy są jednym z dowodów na dobrą kondycję polskiej gospodarki. Mamy wiele nowych pomysłów, zapał do pracy i mnóstwo pozytywnej energii. I taki wizerunek polskiego biznesu pokażemy w Berlinie.

Tematem przewodnim całej tegorocznej, już XIV edycji Targów Call Center World 2012 będzie hasło „Customer Service reinvented”. Udział w imprezie potwierdziło już 7600 uczestników.

– Udział Universal Agent w tej edycji targów Call Center World jest realizacją strategii firmy, a tematyka tegorocznego spotkania jest nam bardzo bliska. Jedną z kluczowych zasad przyświecających naszej pracy jest dbałość o relacje z naszymi klientami i reagowanie na ich potrzeby, które odkrywamy dzięki prowadzeniu z nimi nieustannego dialogu – mówi Marek Kozioł. – Na pewno berlińskie targi przyniosą odpowiedzi na wiele pytań dotyczących obsługi klienta, m.in. w kwestii poprawienia jakości komunikacji z klientami czy w kwestii etyki oraz wartości sfery prywatności w epoce cyfryzacji.

Stoisko Universal Agent SA będzie można odwiedzić w hali dla nowych wystawców (3A5a) w dniach 27.02.2012-01.03.2012.

Targi Call Center World co roku skupiają liczne grono wystawców i klientów z całego świata, zainteresowanych rozwiązaniami teleinformatycznymi dedykowanymi dla branży call center.

– Targi Call Center World 2012 to najlepsza branżowa impreza networkingowa. Będzie ona okazją do wielu rozmów z ciekawymi sprzedawcami innowacyjnych technologii i rozwiązań w branży call center, a także szansą na pokazanie naszych praktyk i doświadczeń z klientami. Będzie to również idealne miejsce do spotkania z obecnymi partnerami oraz okazja do pozyskania nowych – komentuje Marek Kozioł.

Więcej o Call Center World na stronie http://www.callcenterworld.de/en/

Avatar photo

Napisane przez Symetria PR

Skandynawia we wnętrzu

Lustereczko, lustereczko… Wywiad z Michałem Wójcikiem z kabaretu Ani Mru-Mru (cz. 2)