w

TIME i ESKA nagrodzone na Media Trendach

Grupa Radiowa TIME zdobyła główną nagrodę w podkategorii „Cross-medialna platforma budowy i dystrybucji treści” za akcję specjalną dla marki TomTom – „Kierunek imprESKA”. Projekt miał doprowadzić do stworzenia nowego, unikatowego produktu – nawigacji samochodowej z głosem DJ’a Jankesa i laureata konkursu na najlepszą parodię znanej postaci. Celem było osiągnięcie wizerunkowych i sprzedażowych założeń klienta. Zbudowana przez TIME cross-medialna platforma projektu składała się z 9 głównych kanałów komunikacji. Obejmowała m.in. antenę Radia ESKA, serwisy internetowe Eska.pl i Miastownia.pl, Facebook, organizację specjalnych eventów i działania Field Marketingu.

Wyróżnienie trafiło do Radia ESKA, za kampanię „ESKA + Facebook = lepsze Radio” (podkategoria „Autopromocja i promocja medium”). W kampanii w innowacyjny sposób wykorzystany został Facebook. Celem było zbudowanie wizerunku Radia ESKA jako stacji nowoczesnej, stale poszukującej nowych rozwiązań, wyznaczającej trendy i innowacyjnej. Strategia autopromocji opierała się na idei: „Facebook przedłużeniem Radia ESKA” i wykorzystywała wzajemne powiązania pomiędzy anteną, serwisem Eska.pl i profilem na FB. Efektem było pozyskanie ponad 200 000 fanów. Profil Radia ESKA stał się numerem jeden wśród profili polskich mediów.

Nominację w podkategorii „Non-profit” otrzymała akcja Radia ESKA „Nie olewamy. Głosujemy!”, zachęcająca do wzięcia udziału w wyborach prezydenckich. Akcja prowadzona była na antenie, w serwisie Eska.pl oraz na Facebooku. Komunikacja nawiązywała do tematyki i klimatu programów oraz akcji specjalnych ESKI, takich jak: „Gorąca 20”, „imprESKA”, „esemESKA” czy „Dźwięki ściśle tajne”. W kampanię zaangażowali się DJ’e: Puoteck, Jankes, Rafał Adamczak, Michoo Sobkowski, Michał Celeda oraz prowadzący lokalne programy poranne.

Podczas tegorocznych Media Trendów wręczono w sumie 18 nagród i 30 wyróżnień. W kategorii Innowacja w Planowaniu Mediów zgłoszono 111 prac, przyznano 14 nagród oraz 20 wyróżnień. W kategorii „Innowacja w Mediach” o nagrody konkurowały 43 prace. Jury nagrodziło 5 projektów i przyznało 10 wyróżnień. Pełna lista prac nagrodzonych w konkursie Media Trendy 2011 dostępna jest na stronie: http://www.mediatrendy.pl/?p=545.

Napisane przez Kinga Szydzińska

Kaspersky Lab patentuje innowacyjną metodę szkolenia użytkowników

Bezpieczne transakcje elektroniczne – bezpłatne warsztaty BizTech