w

Telmon rozszerza współpracę z platformą n

Telmon prowadzi na potrzeby telewizji ‘n’ kampanie sprzedażowe do obecnych klientów indywidualnych. Konsultanci przedłużają umowy, zawierają umowy terminowe z klientami mającymi umowę na czas nieokreślony oraz wspierają sprzedaż wyższych abonamentów, usług dodatkowych i Premium. Dodatkowo Telmon rozpoczął realizację kampanii SMS oraz infolinii, wspierających i podnoszących skuteczność prowadzonych akcji sprzedażowych.

Początkową kampanię realizował zespół 10 konsultantów. Dziś platformie n dedykowanych jest 35 pracowników, a od września – wraz z nowymi kampaniami dla ITI Neovison – zespół zwiększył swoją liczebność o ok. 25 proc.

– Współpraca z ITI Neovision jest dla nas z jednej strony ogromnym wyzwaniem, a z drugiej źródłem satysfakcji – komentuje Artur Kapacki, prezes Telmon. – Platforma n to prężnie rozwijająca się usługa, z ciągle poszerzającym się gronem klientów i pakietem propozycji dla nich. Bardzo się cieszymy, że pierwsza kampania sprzedażowa, którą przeprowadziliśmy wiosną, przyniosła pożądane rezultaty prowadzące do dalszej współpracy. Od września znacząco powiększyliśmy zespół konsultantów pracujących dla ITI Neovison, który obsługuje nowe akcje zlecone przez tego klienta.

Konsultanci przed podjęciem kampanii sprzedażowych są dokładnie szkoleni przez trenerów wewnętrznych oraz ITI Neovision, którzy przybliżają nowe usługi, ich zakres oraz korzyści z nich płynące.

– Dzięki dobrze przeszkolonym konsultantom wyniki kampanii są na naprawdę wysokim poziomie, co cieszy zarówno nas, jak i naszego klienta. W osiąganiu dobrych rezultatów wspiera nas nieustannie monitoring prowadzony przez ITI Neovision, dzięki któremu na bieżąco podnosimy jakość rozmów i wyniki sprzedaży – dodaje Artur Kapacki.

Nowe akcje telesprzedaży, polegające głównie na upsellingu oraz xsellingu usług, realizowane przez Telmon dla ITI Neovision ruszyły we wrześniu.

Nie taki wampir straszny!

Zmiany poporodowe. Nieodwracalne? A skądże!