w

Targi Książki i Mediów VIVELO z EGO PR

Agencja EGO Public Relations rozpoczęła współpracę z Targami Książki i Mediów VIVELO, które odbędą się w maju br. na PGE Narodowym. Przedmiotem umowy są działania media relations, za które odpowiada Agnieszka Majewska-Kunat. 

Agnieszka Majewska-Kunat Public Relations zajmuje się od 2004 roku, w tym czasie prowadziła komunikację dla kilkudziesięciu firm jako dyrektor PR, doradca medialny, rzecznik prasowy oraz konsultant PR. Specjalizuje się w budowaniu strategii marek, media relations oraz CSR, jest również trenerem biznesu. Kontrakt został pozyskany dzięki rekomendacjom.

Jak mówi Irma Tomaszewska, Dyrektor Generalna Targów: ”Szykujemy jedyne w swoim wydarzenie, na którym połączymy pasjonatów książki tradycyjnej z wielbicielami nowych technologii audio i video. W dniach 18-21 maja, na największym stadionie w Polsce, spodziewamy się ponad 400 wystawców. Planujemy stworzyć nie tylko unikalną przestrzeń targową ale także nowatorskie forum dyskusyjne dla przedstawicieli branży (wydawców, pisarzy, tłumaczy), czytelników, jak również influencerów. Tak duże wydarzenie branży wydawniczej wymaga długoterminowej, zintegrowanej komunikacji, aby efektywnie dotrzeć z informacją do wszystkich potencjalnie zainteresowanych. Jestem przekonana, że wybraliśmy odpowiedniego partnera do tych działań”.

Organizatorem Targów jest TIME SA, do której należą stacje radiowe (m.in. Radio Eska, Eska Rock, VOX FM, SuperNova), gazeta codzienna „Super Express”, a także magazyny o tematyce architektonicznej  i budowlanej, w tym miesięcznik „Murator”, portale internetowe (m.in. Poradnikzdrowie.pl, Mjakmama24.pl, Urządzamy.pl), jak również wydawnictwo Harde. Strategia grupy ukierunkowana jest na rozwój projektów internetowych oraz e-commerce.

Napisane przez EGO PR

Pięć D" strukturalnie wyższej inflacji – demografia, dekarbonizacja, deglobalizacja, dług, digitalizacja – według Allianz Trade

27 lutego klienci VeloBanku zalogują się do nowej bankowości internetowej