w

Szlak Czarnego Tygrysa – obowiązujący kierunek tego lata

Marka BLACK będzie tego lata szczególnie widoczna na polskim wybrzeżu. Sampling zielonego Mojito oraz klasycznego smaku BLACK w czarnych puszkach prowadzony będzie od Helu przez Chałupy, Władysławowo, Sopot, Rewal i Łebę aż po Darłówek, Mielno i Międzyzdroje. Czarny Tygrys codziennie pojawiać się będzie w innej miejscowości, każdą z nich odwiedzając tego lata aż czterokrotnie, zaś ubrane w jego strój hostessy rozdadzą nad polskim morzem łącznie ponad milion puszek. Akcję samplingową wspierać będzie reklama zewnętrzna z wykorzystaniem billboardów i specjalnych wakacyjnych nośników ustawianych przy wejściach na plaże.

Aktywne budowanie świadomości marki BLACK wesprze także realizowany wspólnie z Radiem ESKA projekt Summer City. W trakcie jego trwania napoje BLACK z Czarnym Tygrysem towarzyszyć będą słuchaczom w trakcie najważniejszych lokalnych wydarzeń we wszystkich ośrodkach, do których dotrą specjalne ekipy Summer City, czyli w miastach aglomeracji śląskiej, Bydgoszczy, Koszalinie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu, Trójmieście, Warszawie iWrocławiu. Hostessy w strojach Czarnego Tygrysa rozdawać będą napoje BLACK także w trakcie imprez muzycznych takich, jak gdański Global Gathering, podwrocławskie Electrocity, płocki Audioriver czy katowicki festiwal Tauron Nowa Muzyka.

Swoją obecność w trakcie imprez tegorocznego lata marka BLACK już zaznaczyła mocnym akcentem w trakcie zakończonego niedawno Orange Warsaw Festival. Sampling klasycznego, najbardziej rozpoznawalnego smaku BLACK oraz tegorocznej zielonej nowości o smaku Mojito prowadzony był przez hostessy bezpośrednio przed festiwalowymi koncertami, co pomogło fanom doładować akumulatory przed wieczorną zabawą. W dalszej części wieczoru przebrane za Czarne Tygrysy hostessy wręczały chłodne napoje rozgrzanym zabawą klubowiczom w najpopularniejszych warszawskich klubach. BLACK odwiedzał także domy studenckie, pomagając studentom przetrwać letnią sesję i kończące ją egzaminy.

Podobny scenariusz powtórzył się w czasie krakowskich Wianków oraz gdyńskiego Opener’a, gdzie także okazało się, że słodko-kwaśny smak BLACK Mojito doskonale wpisuje się w imprezowe lato, niosąc ze sobą orzeźwienie i niezbędne podczas zabawy pobudzenie. W czasie nadchodzących letnich miesięcy będzie jeszcze wiele okazji, by się o tym przekonać, m.in. w czasie takich festiwali, jak kołobrzeski Sunrise, bydgoski ArtPop czy krakowski Coke Live Music.

Konkurs dla konsumentów izotoników 4Move rusza w sieci Tesco

GoClever Tab T73