w

System Alfavox wdrożony w firmie Telmon

W firmie TELMON zaimplementowane zostały przede wszystkim funkcjonalności wspomagające codzienną pracę agentów oraz zarządzanie bazami i pracą konsultantów.

W TELMON wdrożyliśmy pełne rozwiązanie alfa Contact Center wraz z modułem alfa IVR, alfa Scripter oraz alfa Recorder – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Nasze rozwiązanie posłuży do realizacji celów biznesowych klienta w zakresie realizacji zleconych akcji outboundowych oraz obsługi zleceń w zakresie ruchu przychodzącego.

Dostarczone rozwiązanie klasy contact center pozwoli firmie TELMON na profesjonalne wspieranie aktualnych klientów oraz pozyskanie nowych zleceń, czemu posłużą zaawansowane możliwości technologiczne i funkcjonalne systemu oraz gwarantowane wsparcie naszych inżynierów i analityków biznesowych.

Wdrożenie oraz późniejszy rozwój systemu przebiegał bardzo sprawnie – komentuje Artur Kapacki, prezes TELMON. – Alfavox bardzo szybko reaguje na wszelkie nasze uwagi i problemy, współpraca jest owocna i godna polecenia.

TELMON to centrum outsourcingowe świadczące usługi w zakresie telemarketingu i telesprzedaży.

Napisane przez Symetria PR

Cała Polska ogoliła „Siarę”!

Symfonia zabezpiecza e-faktury pieczęcią elektroniczną