w

Superbrands dla Śnieżki

W projekcie Superbrands są oceniane i nagradzane nie firmy czy produkty, lecz marki oraz siła ich wizerunkowego oddziaływania na rynku. Tytuł stanowi więc uznanie dla działań marketingowych prowadzonych dla danej marki i odzwierciedla jej pozytywny odbiór oraz znajomość w oczach konsumentów – Przyznanie Śnieżce tytułu Superbrands 2013 stanowi potwierdzenie konsekwencji działań prowadzonych w zakresie budowania siły i obrazu naszej marki – mówi Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A. – To prestiżowe wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne – zyskaliśmy uznanie nie tylko ekspertów, ale i konsumentów,  do których kierujemy nasze działania. Przyznanie marce Śnieżka tytułu Superbrands oznacza, że zmierzamy w dobrym kierunku – podsumowuje Łukasz Dobrowolski.

Wyróżnienia Superbrands przyznawane są od ponad 17 lat przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd, działającą w 87 krajach na całym świecie. Celem projektu jest promowanie idei brandingu poprzez nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Najlepsze pod względem wizerunkowym marki obecne na rynku polskim wybierane są na podstawie badań konsumenckich przeprowadzanych na próbie 15000 osób, a także poprzez głosowanie Rady Marek – niezależnego grona skupiającego ekspertów z dziedziny marketingu.

 

Avatar photo

Napisane przez RedPen

„Dekoratorium” – o designie w nowym designie

Amerykański twardy klon rozświetlił i ocieplił wnętrze salonu optycznego La Galerie de Lunettes