w , ,

Sukces akcji charytatywnej organizowanej przez markę Baggi Design oraz Podkarpackie Hospicjum…

Rafał Cieszyński to aktor młodego pokolenia, znany między innymi z serialu "Ojciec Mateusz". Od września wspólnie z żoną namawiał na facebookowym profilu Baggi Design do pomocy chorym braciom Bartkowi i Sylwkowi. Bartek ma 14 lat i cierpi na dziecięce porażenie mózgowe. Jego najmłodszy braciszek, 15-miesieczny Sylwek jest obecnie diagnozowany, ale prawdopodobnie cierpi na tę samą chorobę. Chłopcy mają jeszcze czworo zdrowego rodzeństwa – Sabinę, Gabrysię, Arka i Tymka. Dziećmi zajmuje się mama, a na utrzymanie rodziny pracuje tato.

W ubiegłym tygodniu pracownicy firmy Globinit Development, właściciela marki Baggi Design, w dwa dni zmienili nie do poznania pokój. Ściany zostały odświeżone i pomalowane na nowe kolory. Położono nową wykładzinę, założono rolety w oknach. W końcu w pokoju stanęły nowe meble i zawisły nowe obrazki i dekoracje. Oprócz szaf i szafek pojawiły się nowe łóżka dla chłopców oraz specjalny, duży przewijak, który ułatwi mamie ich pielęgnację. Pokój okazał się wspaniałym prezentem dla całej rodziny. Dzieci najbardziej cieszyły się z nowej kanapy, fotelików i puf, a mama musiała wręcz wyznaczyć kolejkę do korzystania z największej pufy, gdyż dzieci uwielbiają leżeć na niej i oglądać telewizję.

Rafa Cieszyński po wizycie na oddziale stacjonarnym Hospicjum odwiedził rodzinę Kojderów. Rozmawiał z dziećmi o ich zainteresowaniach i marzeniach, na przygotowanych przez nich karteczkach wypisywał dedykacje z autografem. Mama poczęstowała wszystkich własnoręcznie upieczonym, pięknym tortem.

Akcja zainicjowana przez markę BAGGI Design miała na celu zaangażować internetową społeczność w pomoc chłopcom. Został utworzony fanpage, na który zgromadziło się blisko 3 tysiące fanów inicjatywy. „To bardzo dobry początek, by edukować społeczność o kondycji polskich hospicjów” mówił dyrektor firmy Teodor Trawka. Zapewnił, że to nie ostatnia akcja pomocy w jaką włączy się firma: „Chcemy robić takie akcje częściej. Gdy zgłosiliśmy się do hospicjum z propozycją pomocy, chcieliśmy to zrobić po cichu. Przekonano nas, żeby zrobić to inaczej. W naszym społeczeństwie wstydzimy się podpisać pod tym, że robimy coś dobrego. Taka akcja może przekonać, że warto angażować się w pomoc”.

Organizatorzy dziękują również firmie Dekorian za przekazanie farb oraz firmie New Media and Technologies za współfinansowanie wykładziny. 

Akcja wciąż gromadzi swoich zwolenników na profilu https://www.facebook.com/BaggiDesign i wcale nie zamierza zaprzestać swojej działalności.

Kontakt dla mediów

Aleksandra Makuch

[email protected]

Avatar photo

Napisane przez sisu

Aparat BenQ G1 z talonem na bezpłatną foto książkę

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o blended learning