w

Stanley i DeWALT na Men’s Day 2011

W dniach 4-5 czerwca 2011 r. na warszawskim Służewcu odbyło się święto wszystkich mężczyzn – Men’s Day 2011. Na imprezie, kolejny już raz wioskę narzędziową stworzyły wspólnie marki Stanley, DeWalt, Facom i Black&Decker. W pięciu namiotach odwiedzający oglądali najnowsze narzędzia ręczne i systemy magazynowania narzędzi Stanley oraz elektronarzędzia marki DeWALT. Duże zainteresowanie gości wzbudziły również DemoVan’y DeWALT i Facom, którymi na co dzień przemieszczają się po Polsce prezenterzy firmy.

Wśród pokazywanych na Men’s Day urządzeń Stanley znalazły się m.in. młotki ciesielskie FatMax Xtreme AntiVibe, miary FatMax Xtreme, skrzynie i torby narzędziowe. Stanley przedstawił również swoją ekspozycję mobilną prezentującą sztandarowe linii FatMax i FatMax XL. Natomiast DeWALT – gamę profesjonalnych młotowiertarek SDS-Max z funkcją kucia oraz kompaktowych elektronarzędzi akumulatorowych 10,8 V.

Na odwiedzających stoisko Stanley i DeWALT czekały dodatkowe atrakcje – konkursy polegające m.in. na wkręcaniu wkrętów na czas (jeden z etapów eliminacjiw europejskim konkursie, którego zwycięzca pojedzie na wyścigi motocyklowe GP do USA) lub szacowaniu odległości na „oko”. Pomimo święta panów, panie również przejawiały chęć do dobrej zabawy i wykazywały się dużą odwagą. Konkurencje budziły bardzo duże zainteresowanie i emocje, dlatego ochotników do zabawy nie brakowało. Najlepsi uczestnicy lub Ci, którzy wykazali się innowacyjnością i odwagą otrzymali drobne nagrody i gadżety firmowe. 

Napisane przez Effective PR

Mergeto.pl dostępny już także dla użytkowników indywidualnych!

System Symfonia w wersji 2012 już dostępny, wraz z nowym Integratorem do ACT!-a