w , ,

Sprzedaż jak z automatu

Choć podobne systemy funkcjonują już w innych firmach w regionie, ten wdrażany przez Benmar należy do najbardziej rozbudowanych i innowacyjnych.

– Jesteśmy w trakcie realizacji trzy etapowego projektu składającego się z systemu do zarządzania sprzedażą, usprawniania relacji z klientami oraz zarządzania magazynem. Jego realizacja poprawi funkcjonowanie całej firmy. Szacujemy osiągnięcie wzrostu efektywności nawet o 30% – informuje Marek Starosta, prezes Benmaru.

Pierwsza faza polegała na pełnej integracji systemów informatycznych każdego, z pięciu marketów oraz centrum dystrybucyjnego, znajdujących się w Białymstoku, Łapach, Białej Podlaskiej i Piszu. Szef Benmaru ocenia, że usprawniło to maksymalnie przepływ informacji. Przyznaje, że ułatwia to zarządzanie firmą, planowanie działań i działanie każdego z marketów.

Drugim etapem była instalacja i uruchomienie platformy B2B, której zadaniem jest integracja całego systemu sprzedażowego Benmaru z systemami poszczególnych kontrahentów. – Zamówienie jest przesyłane w pliku, który po automatycznym zaimportowaniu i weryfikacji, zostaje natychmiast skierowane do realizacji. Cała procedura przebiega bez opóźnień, błędów i zakłóceń – wyjaśnia.

Trzeci – ostatni etap projektu, to budowa systemu zarządzania towarem w magazynach centrum dystrybucyjnego Jak mówi Marek Starosta, system będzie podpowiadał, a w pewnych sytuacjach nawet narzucał wybór najlepszego rozwiązania, co jeszcze bardziej przyspieszy, usprawni i uporządkuje jego pracę, np. informował pracownika, w jakim miejscu powinien zostawić towar lub skąd go zabrać.

Prezes Benmaru podkreśla, że wdrożenie platformy pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał pracowników. Dodatkowo, firma przestanie już korzystać z dokumentów magazynowych w formie papierowej. Projekt wg planów będzie w pełni funkcjonalny w przyszłym roku.

Avatar photo

Napisane przez Agencja Publicum

Nowy wymiar Smyka w Centrum Janki

Oracle zaprezentował nową wersję systemu Oracle Agile PLM for Process