w

SISU promuje nowe audiobooki Edyty Jungowskiej

Działaniaagencji będą prowadzone w zakresie media relations, biura prasowego, internet PR oraz social media. Dodatkowo SISU będzie odpowiedzialne za inicjowanie wywiadów z Edytą Jungowską oraz działania doradcze.

„Pippi Pończoszanka“ i „Dzieci z Bullerbyn“  wydane przez Wydawnictwo Jung-Off-Ska, to najlepiej sprzedające się na rynku audiobooki, zajmujące pierwsze pozycje na liście sprzedaży Empik oraz Merlin. Obecnie trwają prace nad kolejną serią książek A.Lindgren w wersji audio – „Karlsson z dachu“.

Naszamała agencja ma już spore doświadczenie w branży dziecięcej. Cieszymy się, że Pani Jungowska zdecydowała się na SISU, gdyż jej audiobooki to ciekawy i kreatywny produkt dla najmłodszych – mówi Magda Wrzosek, właścicielka SISU.

Umowazostała podpisana na okres trzech miesięcy z możliwością przedłużenia.

 

Napisane przez sisu

Oglądalność telewizji: 25.04 – 01.05 2011

Ostrołęckie obchody 220 Rocznicy Uchwalenia Konstytucji 3 Maja