w , ,

Sezon na płoty

Zdaniem przedstawicieli branży ogrodzeniowej, rok 2012 zdominowany został przez duże inwestycje, związane m.in. z organizacją Euro. Ogrodzenia wymagały stadiony, hotele, obiekty sportowe i publiczne. – Ogrodzenie tylko najmniejszej z polskich aren Euro – Stadionu Miejskiego w Poznaniu, wymagało użycia 130 ton materiałów, 4 km ogrodzeń i 63 bram – wylicza Tomasz Fidura, prezes spółki Legi Polska. – A inwestycji tego typu było o wiele więcej. Po zakończeniu Euro, faktycznie dało się odczuć spowolnienie na rynku. Jednak jesienią spodziewamy się ponownego ożywienia.

Sezon jesienny w branży ogrodzeniowej szczególnie widoczny staje się właśnie przy większych inwestycjach. – Wynika to z trybu przetargowego – tłumaczy Andrzej Bartosiewicz, właściciel firmy ogrodzeniowej AB Tech. – Na wiosnę powstają projekty i rozpisywane są przetargi. Ogrodzenie jest ostatnim z zewnętrznych elementów inwestycji, w związku z czym ekipy montażowe przejmują teren pod koniec budowy. Jesień co roku staje się okresem intensywnych montaży przy dużych inwestycjach. Nieco inaczej jest zwykle w przypadku domów jednorodzinnych, gdzie ogrodzenia montuje się niemal przez cały rok. Choć i tu inwestorzy starają się najczęściej zdążyć z budową ogrodzenia jeszcze nim chwycą przymrozki.

Avatar photo

Napisane przez Juicy Marketing

Pierwsza reklama telewizyjna firmy Wiśniowski

It Works startuje w regatach „Play with Friends”