w

Ruszył konkurs na nową nazwę konta dla młodych w Kasie Stefczyka

Konkurs trwa od 17 do 23 września 2012 roku. W tym czasie uczestnicy mogą przesłać maksymalnie trzy propozycje nazw, które ich zdaniem najlepiej pasują do konta osobistego dla młodych. Zwycięska propozycja zostanie wykorzystana w kampanii reklamowej stworzonej specjalnie z myślą o młodych klientach Kasy Stefczyka.

Odkąd zintensyfikowaliśmy działania w mediach społecznościowych, przede wszystkim na Facebooku, udało się nam dotrzeć do osób z przedziału wiekowego 18-24, głównie poprzez działania precyzyjnie dopasowane do charakterystyki tej grupy docelowej. Dzięki przemyślanej strategii świadomość marki Kasy Stefczyka wzrasta właśnie wśród osób młodych, które dotychczas nie korzystały z jej usług. Wcześniejszy konkurs „Zaprojektuj Kartę” zaowocował nowym wzorem obowiązującej karty dla młodych – zwycięzcę wyłoniliśmy spośród ponad 2,5 tysiąca nadesłanych projektów. Dlatego również w przypadku konkursu na nazwę konta liczymy na dużą inwencję twórczą uczestników. To oni zdecydują o charakterze przyszłej kampanii reklamowej – mówi Jarosław Dębowski, dyrektor Departamentu Operacyjnego TZ SKOK SKA.

Propozycje haseł przesyłać można na adres [email protected] do 23 września. Wyniki ogłoszone zostaną w 27 września br. na stronie www.kasastefczyka.pl.

Organizacja konkursu należy do agencji reklamowej Apella na zlecenie Towarzystwa Zarządzającego SKOK.

Avatar photo

Napisane przez Apella S.A.

Etex Group otworzył nowoczesną fabrykę dachówek ceramicznych Creaton

Firmy, pieniądze i rynek