w , ,

“RSS-to-Email” – nowa funkcjonalność GetResponse

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, udostępnił kolejną funkcjonalność – RSS-to-Email. Jest to narzędzie, które umożliwia  tworzenie i zarządzanie wiadomościami e-mail z najnowszymi publikacjami, które są wysyłane automatycznie do subskrybentów kanału RSS.

Nowa funkcjonalność w szczególności adresowana jest do blogerów i wydawców serwisów internetowych, dla których kanał RSS jest jednym z podstawowych narzędzi umożliwiających komunikację z czytelnikami. RSS-to-Email może być również z powodzeniem wykorzystany przez marketerów prowadzących blogi firmowe.

“Dzięki nowemu RSS-to-Email cyklicznie powiadomienia z bloga nie będą jedynie listą linków, tylko czytelnymi wiadomościami e-mail z pełną identyfikacją wizualną nadawcy. Jesteśmy przekonani, że jest to krok do efektywniejszej komunikacji z czytelnikami” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse)   

RSS-to-Email pozwala kontrolować i dostosowywać treści, które będą wysyłane do subskrybentów. Klienci mogą decydować o częstotliwości wysyłanych powiadomień oraz liczbie publikacji znajdujących się w wiadomości. W selekcji publikacji można kierować się m.in. takimi filtrami jak: najczęściej komentowane, udostępnianie lub po prostu najnowsze artykuły.  

Klienci GetResponse mogą również dopasować do swoich wymagań layout wysyłanych wiadomości korzystając z dostępnych szablonów. A dzięki Kreatorowi Wiadomości, już za pomocą kilku kliknięć, mogą zmienić w nich układ treści i grafik oraz dodać elementy własnej identyfikacji wizualnej.  

Więcej informacji na temat nowej funkcjonalności GetResponse można znaleźć na stronie – www.getresponse.pl/email-marketing/funkcjonalnosci/RSS-to-email.html

Avatar photo

Napisane przez Piotr Krupa

Barwy Śnieżki na szczecińskim oddziale

Optima Cardio – na rynku już od listopada