w ,

Rozgrzewka sprzedaży Euro

Na stoiskach INTERSPORT z licencjonowanymi produktami UEFA EURO 2012, które zlokalizowane są na stadionach kupują głównie goście zagraniczni. Polacy zaopatrują się raczej w sklepach lub ewentualnie w Fan Zonach,  czyli wydzielonych „strefach kibiców” przygotowanych przez władze miast. Bardzo dobrze zlokalizowane „strefy kibiców” w Warszawie i we Wrocławiu przynoszą największe zyski, zaś te, które są położone poza ścisłym centrum miasta są pod względem obrotów dużo słabsze.

Dobrze sprzedają się koszulki narodowe, zwłaszcza tych reprezentacji, które właśnie rozgrywają mecze. Wspólna zabawa kibiców skłania – zwłaszcza Polaków – do dodatkowych zakupów. Nie wypada bowiem przyłączyć się w koszulce biało-czerwonej do fiesty zorganizowanej przez kibiców Hiszpanii, czy Włoch.

Często więc, kibice innych narodowości przed przyłączeniem się do wspólnej zabawy kupują atrybuty kraju który świętuje. Z naszych obserwacji wynika, że są to zazwyczaj koszulki lub szaliki. Jest to typowe zachowanie kibiców na tego typu międzynarodowych imprezach sportowych.

Każda narodowość ma swoje preferencje. Są kibice z krajów, którzy kupują wyłącznie najdroższe produkty takie jak oryginalna piłka meczowa za 500 zł lub koszulki marki adidas oraz tacy, co zaopatrują się wyłącznie w programy i drobne akcesoria.

Hitem sprzedaży na stoiskach INTERSPORT jest koszulka z flagami wszystkich krajów, ponieważ jest to najbardziej uniwersalna pamiątka z mistrzostw EURO. Dużo osób kupuje pamiątki dla dzieci takie jak: mini piłki z logami wszystkich krajów, które biorą udział w mistrzostwach, maskotki, breloczki i koszulki.

Kibice na stoiskach mogą stale kupić coś ciekawego. Na mecze ćwierćfinałowe i półfinałowe INTERSPORT produkuje unikalną na rynku koszulkę z logami krajów, które przejdą do tej fazy rozgrywek.

Avatar photo

Napisane przez INTERSPORT Polska

Cisco udostępnia platformę stanowiącą podstawę Internetu mobilnego następnej generacji

W cuglach emisji CO2