w

Redan podsumowuje wyniki sprzedaży za lipiec

Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w lipcu 2012 r. była o 2 p.p. niższa od marży zrealizowanej przez Grupę w lipcu 2011 r. „Podobnie jak w całym sezonie wiosenno-letnim marża w lipcu była niższa ze względu na mniej korzystne kursy walut oraz bardziej agresywne przeceny ze względu na nasilającą się walkę konkurencyjną.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA. Narastająco po 7 miesiącach br., sprzedaż Grupy Redan była o 14% wyższa i wyniosła 227,5 mln zł niż w porównywalnym okresie 2011 r. Natomiast marża w tym okresie wyniosła 44%, czyli o 1 p.p. mniej niż w roku poprzednim.

Sektor dyskontowy

W sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket sprzedaż po 7 miesiącach br. wyniosła 118,4 mln zł i tym samym wzrosła o 17% r/r. , natomiast wynik na sprzedaży w samym tylko lipcu wyniósł 17 mln zł i wzrósł o 12% r/r. Szacunkowa marża handlowa w pierwszych 7 miesiącach wyniosła 39% i była na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznej. Sieć sprzedaży TextilMarket na koniec lipca składała się z 273 sklepów własnych o łącznej powierzchni przekraczającej 60 tys. m2, oznacza to 24% wzrost wielkości powierzchni handlowej segmentu dyskontowego r/r.

Sektor modowy

Wartość sprzedaży modowej części działalności Grupy Redan w lipcu zwiększyła się o 15% w porównaniu do lipca 2011 r. i wyniosła 17 mln zł. Narastająco sprzedaż po 7 miesiącach wzrosła o 10% i wyniosła 109,1 mln zł. Szacunkowa marża handlowa wypracowana w okresie styczeń-lipiec 2012 wyniosła 49,4%, co oznacza poziom o 3 p.p. niższy od 2011 r. W segmencie modowym w ramach sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lipca funkcjonowało 218 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 34,7 tys. m2. W związku z tym w pierwszych 7 miesiącach br. odnotowano 19% wzrost powierzchni handlowej w tym segmencie.

Avatar photo

Napisane przez Kosmalska Marta

Nowy wymiar Bohoboco

Redan uplasował obligacje