w

Przedwiosenna EUROpromocja firmy DCB

Promocja dedykowana jest zarówno pracodawcom, jak i pracownikom, którzy chcą podwyższyć swoje bezpieczeństwo finansowe. Jest to szczególnie ważne przed zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej, kiedy nasz kraj – według organizatorów – odwiedzi nawet 1,4 mln kibiców z całej Europy.

Nowa promocja firmy DCB inspirowana jest zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie w czerwcu i lipcu. Spółka przygotowała 3 zestawy propozycji na zakup specjalistycznych szkoleń z walut złoty oraz euro dla 5, 10 lub 15 osób,innowacyjnej Lampy Kasjerskiej DeCoBa 1085, lupy służącej do wnikliwego badania banknotów w dużym przybliżeniuoraz liczarki .

Zbliżające się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej to możliwy wzrost przypadków fałszowania waluty euro . Na polskich stadionach mogą zagościć nie tylko kibice, ale także oszuści i fałszerze pieniędzy . Zamieszanie związane z tak ogromną imprezą to idealny moment na wprowadzenie falsyfikatów do obiegu . Duży wpływ na to może mieć planowana na okres trwania Mistrzostw dwuwalutowość, czyli możliwość płacenia w sklepach walutą Unii Europejskiej – taką sposobność wprowadziła już m.in. sieć Media Markt. Dlatego tak ważne jest przeszkolenie kasjerów ze znajomości zabezpieczeń banknotów , w szczególności z waluty euro.

W trakcie szkolenia organizowanego przez firmę DCB z walut złoty i euro, uczestnicy nauczą się rozpoznawać cechy banknotów oryginalnych i ich zabezpieczenia, a ponadto zapoznają się z najnowszymi światowymi trendami w fałszowaniu pieniędzy. Kursy stwarzają także możliwość praktycznego wykorzystania nabytych umiejętności dzięki nauce weryfikacji pieniędzy przy pomocy innowacyjnej Lampy Kasjerskiej DeCoBa 1085 . Na zakończenie warsztatów kursanci otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Uczestnictwo w kursach organizowanych przez spółkę DCB gwarantuje, że osoby pracujące na kasie przestają się bać pieniędzy . Wzrasta komfort ich pracy, a także jakość obsługi klienta. Dodatkowo, minimalizowane są straty finansowe i prawne związane z procederem fałszowania pieniędzy.

Przedwiosenna EUROpromocja została przygotowana głównie z myślą o zbliżających się Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej . To nie tylko wielkie piłkarskie emocje, ale także napływ zagranicznych kibiców płacących obcymi walutami . Banknoty euro są często podrabiane , dlatego ważne jest zapoznanie się z zabezpieczeniami tej waluty . Szkolenia organizowane przez naszą firmę to doskonała okazja do nabycia umiejętności w tym zakresie . Zapraszamy do skorzystania z naszych atrakcyjnych pakietów, a zdobyta wiedza i umiejętności będąprzydatne kasjerom, nie tylkow kontakcie z zagranicznymi gośćmi przybywającymi na wielkie piłkarskie widowisko , ale także życiu prywatnym” – mówi Sylwester Salach, prezes firmy DCB.

Przedwiosenna promocja rozpoczęła się 10 stycznia 2012 roku i potrwa do końca maja 2012 roku . Atrakcyjne ceny pakietów wahające się od 1220 zł netto do 3600 zł netto – w zależności od wybranej waluty i liczby uczestników kursu – to doskonała okazja na przeszkolenie pracowników. Pracodawcy nabędą również specjalistyczny sprzęt pomagający w codziennej pracy z gotówką oraz zainwestują w bezpieczeństwo finansowe firmy . Wszystkie szkolenia odbywają sięw lokalu klienta i zostaną zrealizowane do 30 czerwca 2012 roku. Szczegółowa prezentacja ofertydostępna jest na stroniewww.decoba.plw zakładce„Promocje”.

Informacje o firmie:

Firma DCB S.A. jest ekspertem w dziedzinie wykrywania fałszywych banknotów . Udziałowcami spółki są: Remedium – Doradcy Finansowi Sp. z o.o., fundusz inwestycyjny BIO-MED Investors SA z Wrocławia oraz inwestorzy prywatni. Przedsiębiorstwo jest wyłącznym dystrybutorem Lampy Kasjerskiej DeCoBa 1085. Urządzenie cechuje bardzo wysoki współczynnik wykrywalności fałszywych banknotów i papierów wartościowych. DCB S.A. prowadzi również szkolenia dla banków i firm handlowych w tym zakresie.

Firma intensywnie rozwija się i buduje sieci dystrybucji i sprzedaży swoich produktów na terenie całej Polski. Plany rozwojowe spółki przewidują debiut na rynku alternatywnym New Connect w 2012 roku . Do głównych założeń inwestycyjnych spółki należą przede wszystkim dynamiczny rozwój działalności, zdobywanie nowych klientów oraz pozyskiwanie nowych źródeł finansowania.

W marcu 2010 roku firma DCB otrzymała nagrodę „Innowacja Handlu” w kategorii Ochrona i Systemy Zabezpieczeń dla innowacyjnej lampy kasjerskiej DeCoBa 1085 . W kwietniu 2010 roku spółka została również wyróżniona Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich dla najlepszego produktu prezentowanego podczas Międzynarodowej Wystawy Zabezpieczeń Securex 2010. W styczniu 2011 spółka została uhonorowana prestiżowym Certyfikatem Polish Product w kategorii Firma Roku 2010.

Avatar photo

Napisane przez Orchidea PR

Lokalizacja lokalu kluczem do sukcesu placówki usługowej

Cisco rozbudowuje platformę telewizyjną Videoscape o funkcje „wideo w chmurze”