w , ,

Praca Polaka wykorzystana w międzynarodowej kampanii serwisu Fotolia

Praca polskiego grafika zostanie opublikowana w najważniejszych światowych tytułach branży cyfrowej, w ramach międzynarodowej kampanii serwisu Fotolia o wartości ponad 750.000 zł. Jest to nagroda główna, którą Sebastian wygrał w prestiżowym konkursie graficznym Fotolia TEN, który zamykał 1 Sezon Kolekcji TEN. Każdy entuzjasta sztuki cyfrowej miał okazję zmierzyć się z 10 oryginalnymi artystami z Kolekcji TEN, poprzez zgłoszenie swojej własnej pracy na jeden, lub więcej tematów poruszonych w projekcie. Kolekcja TEN to kreatywny projekt promujący sztukę cyfrową do celów edukacyjnych oraz społecznościowych. Idea projektu polegała na współpracy z 10 znanymi i cenionymi artystami, których prace były oferowane do pobrania bezpłatnie (24h) przez kolejnych 10 miesięcy, począwszy od grudnia 2011 roku. Do konkursu zgłoszono ponad 1260 prac z całego świata, z których jury składające się z uznanych w branży ekspertów wybrało właśnie pracę Polaka. W Polsce zwycięską pracę możemy już zobaczyć, w reklamie Fotolii, m.in. w pismach dla grafików, w tym w Computer Arts i Practical Photoshop Polska.

– Cieszymy się, że to właśnie Polak wygrał w konkursie Fotolia TEN i jego praca jest twarzą naszej międzynarodowej kampanii. Dzięki temu Sebastian będzie miał szansę pokazać swój talent szerszej publiczności. I taki właśnie był cel tego konkursu i głównej nagrody – promocja młodych, jeszcze nieodkrytych talentów. Już w styczniu 2013 roku rusza 2 Sezon Kolekcji TEN, dzięki któremu młodzi adepci sztuki graficznej będą znowu mieli szansę podpatrzeć warsztat najlepszych w branży – mówi Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny serwisu Fotolia w Polsce.

Avatar photo

Napisane przez GlobalBrand

Multievo™ – nowa odsłona narzędzia wielofunkcyjnego

92. perfumeria Sephora już otwarta