w

Podsumowanie kampanii „Ja cię SERrniczę"

W styczniu 2022 r. wystartował ogólnopolski informacyjno-edukacyjny program, w którym główną rolę odgrywał ser. Zadaniem projektu sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka jest promowanie białego sera w słodkiej postaci. W jego ramach zostały zrealizowane m.in. spoty reklamowe, radiowe, konkursy i akcje samplingowe w pięciu polskich miastach, tj. Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Bydgoszczy. Promocja tego wyjątkowego produktu miała miejsce również w social mediach. Wszystko po to, by Polacy docenili walory tego wartościowego składnika wielu tradycyjnych potraw – w tym sernika. 

Czas trwania i realizacja kampanii

Kampania kończy się w 31 grudnia 2022 roku. Jej organizatorem jest Polska Izba Mleka, której codzienna działalność opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym i zagranicznym. Projekt „Ja Cię SERniczę!” ma charakter przede wszystkim informacyjno – edukacyjny z naciskiem na budowanie wizerunku mleka i jego przetworów. Na portalu Facebook został utworzony profil Ja CIĘ SERNICZĘ, na którym  publikowano posty o zróżnicowanej tematyce, w tym ciekawe przepisy na sernik i różne ciekawostki. Podobną tematykę miały informacje prasowe, które pojawiały się w mediach, a także artykuły sponsorowane oraz banery reklamowe.

Konkurs „Mistrzowski Sernik”

W pięciu największych polskich miastach odbyły się akcje samplingowe, konkursy na „Mistrzowski Sernik”, tj. we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Białymstoku i Gdańsku. Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie internetowej https://alesernik.pl. Najbardziej do gustu jury i publiczności przypadły serniki na bazie śmietankowo-kremowego serka oraz te z dodatkiem białej czekolady i owoców. Zwycięzcy otrzymali atrakcyjne nagrody: vouchery na kurs cukierniczy, blender kielichowy czy zestaw ręcznie malowanych talerzy. 

Program „Ja Cię SERniczę!”  jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Napisane przez Anna Piszczałka

Tropiki 30 min od Warszawy? To możliwe!

Sernik instafriendly. Te przepisy będą hitem 2023 roku!