w

Pierwsza kampania outdoorowa Abbey House S.A.

Celem kampanii jest przede wszystkim poinformowanie szerszej grupy odbiorców o istnieniu marki Abbey House S.A. oraz jej oferty dotyczącej inwestowania w sztukę.

Powiększone do olbrzymich rozmiarów, piękne, energetyczne obrazy wyróżniają się na tle innych plansz reklamowych i urozmaicają przestrzeń miejską. W ten sposób spółka reklamuje się jednocześnie realizując misję związaną z promocją sztuki.

Hasło akcji brzmi: „Istnieje piękniejszy świat. Poznaj sztukę inwestycji”. Tymi słowami Abbey House zaprasza odbiorców do swojego świata. Świata, który upiększają dzieła sztuki.

Za kreację billboardową posłużył obraz zatytułowany „Inspirues”, autorstwa Stanisława Młodożeńca – artysty, z którym współpracuje Abbey House S.A.

Uzupełnieniem kampanii reklamy zewnętrznej są działania w Internecie. Na wybranych portalach pojawiają się banery reklamowe spółki.

Dom Aukcyjny Abbey House S.A. powstał niespełna rok temu. 5 maja spółka debiutowała na alternatywnym parkiecie giełdy NewConnect. Głównym przedmiotem działalności DAAH SA jest rozwój idei art bankingu, budowania kolekcji dzieł sztuki oraz promowanie sztuki współczesnej w Polsce i za granicą.

Napisane przez Małgorzata Nieciecka

Dom aukcyjny Abbey House realizuje misję edukowania

Nowe kolekcje Sweet Home: radosny Folk i elegancka Annabel