w

Paweł Kudzia szefem praktyki CSR w On Board PR

Nowy dyrektor jest odpowiedzialny za budowę departamentu w strukturze On Board PR, którego konsultanci zajmować się będą doradztwem w zakresie strategii i komunikacji CSR. Agencja realizuje wiele projektów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla największych przedsiębiorstw w kraju.

– On Board PR posiada duże doświadczenie w tworzeniu strategii i prowadzeniu działań CSR, gdzie od wielu lat realizuje z sukcesem projekty z tego zakresu. Dostrzegamy również rosnące znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu w obszarze kształtowania wizerunku, strategii i komunikacji przedsiębiorstw. Postanowiliśmy więc połączyć doświadczenie naszych konsultantów i Pawła Kudzia w celu stworzenia dedykowanego zespołu, który zajmować się będzie projektami z zakresu CSR – komentuje wybór nowego dyrektora Norbert Ofmański, prezes On Board PR.

Kudzia od wielu lat zajmuje się projektami z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i komunikacji społecznej.

– Uważam, że CSR ma pomagać markom w osiąganiu celów biznesowych – wyjaśnia Paweł Kudzia. Kluczowym elementem, ze względu na skuteczność strategii i komunikacji CSR, jest adekwatność. Wypracowujemy ją ze społecznościami marki dzięki podejściu „pro&fit”. Łączymy „pro” (ważne sprawy społeczno-ekologiczne) z „fit” (z celami biznesowymi i łańcuchem wartości/dostaw marki). Oferujemy Cause Cycle Management – zarządzanie cyklem osiągania adekwatnych celów społecznych i ekologicznych.

Nowy dyrektor swoje doświadczenie w zakresie CSR zdobywał w mediach, sektorze pozarządowym, agencjach public relations oraz korporacji. Pracował m.in.: jako dyrektor działu misji zagranicznych i pomocy natychmiastowej Polskiej Akcji Humanitarnej, konsultant w C3i Cause Related Marketing & Brand Communication oraz jako CSR & PR Manager w AmRest Holdings. Przez ostatnie 2 lata był partnerem w firmie connectS. Wspomaga aktywnie międzynarodowe organizacje humanitarne swoja specjalistyczną wiedzą.

Paweł Kudzia jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. 

On Board PR Ecco Network (www.onboard.pl) . Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych  i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl) i agencję interaktywną Think Kong (www.thinkkong.pl) .


Dodatkowych informacji udziela:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.,
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00,
e- mail: [email protected]
 

Napisane przez On Board PR

Windows Phone 7 – jednodniowe warsztaty BizTech

Co–branding Drosed i Mars Polska