w

Otul się zimą w Top Secret i Troll

„Kolekcja zima 2011/2012 ma na celu maksymalizację atrakcyjności i sprzedaży oferty. Asortymentcieszy się zainteresowaniem, a zakupom sprzyjają także warunki pogodowe, co jest potwierdzeniem, że kolekcja jest zgodna z modowymi trendami, ale także funkcjonalna i interesująca dla kupujących.”– powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes Redan S.A.

Zimowa odzież marek Top Secret i Trollzostała wykonana z ciepłych i komfortowych tkanin: miękkiej dzianiny, bawełny i wełny. „Naszym celem było stworzenie w kolekcji odzieży ciepłej i komfortowej. Właśnie dlatego wykorzystane tkaniny są mięsiste i miękkie, a odzież zaprojektowana tak, aby była noszona blisko ciała. Postawiliśmy też na ciepłe i miłe w dotyku dodatki.– komentuje Michał Kałużyński. Asortyment w ofercie jest wyjątkowo zimowy: ciepłe kurtki, płaszcze, swetry uzupełnia duży wybór funkcjonalnych dodatków: szalików, czapek, kominów, rękawiczek oraz ocieplaczy na ręce i nogi. Poza tym zgodnie z założeniami poszczególnych marek bogata jest oferta odzieży do pracy (Top Secret) – koszul, marynarek, spódnic i spodni w kant oraz jeansu i ubrań na mniej formalne okazje (Troll).

Zimową propozycję Top Secret wyróżnia wyjątkowa linia sylwestrowa dla Pań – Showtime składająca się m.in. z sukienek podkreślających figurę, pięknie zdobionych złoceniami, cekinami i koronką . Pozostała część kolekcji składa się z damskiej linii Remanenceoraz linii męskichComedia i Urban Dockers. Kolekcja inspirowana jest klasyczną elegancją lat 50-tych i 70-tych oraz stylem skandynawskim, wykorzystuje także geometryczne wzory i motywy przyrodnicze. Marka Troll w zimowej odsłonie przygotowała dwie linie dla pań – Winter College i Lunarscape oraz Rave dla panów. Kolekcję charakteryzują intensywne i nasycone barwy” ciemny granat, turkus uzupełnione świetlistymi zdobieniami.

Oferta zima 2011/2012 marek Top Secret i Troll jest już w sprzedaży w sieciach Top Secret, Top Secret&Friends, Troll oraz w sklepie internetowym http://www.sklep.topsecret.pl/ts.

Avatar photo

Napisane przez Kosmalska Marta

Pomorzanie w Wehrmachcie

Duże różnice w jakości obsługi klientów na infoliniach handlowych banków