w

Ostatni dzwonek na stylówę w dobrej cenie

Ostatni, w swym charakterze oficjalny, dzień w szkole to – poza niecierpliwym wyczekiwaniem wyjazdu na wakacje – także uroczysta akademia, której towarzyszy rozdanie świadectw. Zdaniem stylistów marki Hot Oil, czarno-białe, szare czy granatowe klasyczne stylizacje to zawsze dobre rozwiązania i co ważne, nie muszą być nudne. Odrobina kontrolowanego luzu, dla tych, którzy lubią lekko niepokorny styl, na pewno nie zaszkodzi.

– Ostatnio niezwykle modne są tenisówki z białą podeszwą. Spokojnie można więc je założyć na zakończenie roku szkolnego. Będą idealnie komponować się z naszymi strojami i dodadzą odrobinę lekkości do klasycznego stylu, jaki wymusza tego typu okazja. Co ważne, rozpoczęliśmy kosmiczną wyprzedaż w Hot Oil. Proponowane przez nas zestawy są teraz nawet o połowę tańsze, przez co można korzystać z okazji, świetnie się ubrać i w dodatku nie uszczuplić kieszonkowego na wakacje – mówi Magdalena Staszczyk, Brand Manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.

Hot Oil nie dla dziewczyn:

Stylówa nr 1: najmodniejsze tego sezonu, lekko przecierane jeansy, klasyczna, elegancka biała koszula, grafitowa marynarka i do tego niedbale owinięty szal.

Ceny (przed wyprzedażą/kosmiczna wyprzedaż): koszula 79,90/63,90; marynarka 119,90/95,90; szalik 29,90; spodnie 99,90/89,90.

Stylówa nr 2: granatowy sweterek, z dyskretnie wyglądającym kołnierzykiem jasnobłękitnej koszuli i jasne jeansy. 

Ceny (przed wyprzedażą/kosmiczna wyprzedaż): koszula 79,90/63,90; sweter 69,90/49,90; spodnie 99,90 / 79,90.

Hot Oil nie dla chłopców:

Stylówa nr 1: zestawienie w „męskim” stylu – czarne spodnie niestandardowej długości, biała koszulka z żabotem i jasnoszara marynarka.

Ceny (przed wyprzedażą/kosmiczna wyprzedaż): koszula 99,90/79,90; marynarka 119,90/95,90; spodnie 99,90/79,90.

Stylówa nr 2: dla zwolenniczek spódniczek – grafitowa spódniczka strojona falbankami oraz biała koszulka bez rękawów.

Ceny (przed wyprzedażą/kosmiczna wyprzedaż): koszulka 39,90/27,90; spódnica 99,90/69,90.

Ubrania marki Hot Oil powstają z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku 7-14 lat.

###

Informacje o marce Hot Oil:

Hot Oil jest polską marką odzieży dziecięcej istniejącą na rynku od 2002 roku.

Od roku 2009 należy do wiodącego producenta ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, firmy Wójcik Fashion.

Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual, który łączy styl wzorowany na dorosłych z młodzieżowym luzem. Modne i niepokorne w charakterze kolekcje charakteryzuje wysoka jakość i komfort użytkowania.

Hot Oil jest marką dla dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat. Dla młodszych dzieci (0,5-7 lat) Wójcik Fashion od 1987 roku projektuje i produkuje ubrania pod marka Wójcik.

Sieć Hot Oil liczy obecnie 8 sklepów własnych, 43 franczyzowe oraz sklepy partnerskie.

Zapraszamy do odwiedzenia stron: www.hotoil.pl oraz www.wojcik.com.pl

Internetowy sklep: http://www.wojcikonline.com/hotoil/index.php

Interactive Intelligence wprowadza system CIC w wersji 4.0

Z Microsoft Dynamics CRM możesz być dyrektorem sprzedaży lub szefem marketingu!