w , ,

Ogilvy Action i Ford Kuga

Ogilvy Action w ramach stałych działań dla klienta przygotowało reklamy do kampanii wizerunkowej na nośnikach OOH w całej Polsce.  W miejscach, w których konsumenci spędzają wolny, czas pojawią się billbordy nagłaśniające trwające zawody Ford Kite Cup 2011 i prezentujące model Ford Kuga.

W tym roku odbywa się już szósta edycja Pucharu Polski i Mistrzostw Polski Ford Kite Cup. Pierwsze tegoroczne zawody zostały rozegrane w Chałupach, na kempingu Chałupy III, w dniach 14 – 16 maja. Następne zaplanowane są w Rewie w dniach 23 – 26 czerwca, a między 15 i 17 lipca gościć będą w Łebie. Sezon 2011 zakończą zmagania w dniach 13 – 15 sierpnia w Juracie,  gdzie odbędą się ostatnie zawody Pucharu Polski, a także Mistrzostwa Polski.  Głównymi konkurencjami wszystkich zawodów będą Freestyle oraz Race, oceniane według zasad obowiązujących na światowych zawodach PKRA. Kolejnymi konkurencjami rozgrywanymi w ramach Ford Kite Cup będą (w zależności od warunków pogodowych): Big Air/Best Trick, Wave performance. Dodatkowo planowane są popisy zręcznościowe zawodników na kiteroomingu i batucie. Ford Kite Cup to nie tylko zawody profesjonalistów. Pod szyldem zawodów sportowych działa Vipowska Szkółka Kitesurfingowa, która jak co roku gościć będzie popularnych aktorów i znanych dziennikarzy.

Kreacje stworzone przez zespół Ogilvy Action będą zachęcać do kibicowania podczas tych widowiskowych zawodów i promować polskie kurorty. Konsumenci będą mogli opisać najbardziej  atrakcyjne miejsca na wyprawy z rodziną i dziećmi na dedykowanej stronie internetowej, stworzonej przez firmę FORD pod adresem www.rodzinnepozdroze.pl

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Kampania potrwa do końca lipca br.

 …………………………………………………………………………………

Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ – dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.

Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.

Napisane przez Black&White PR

Kampania promocyjno – edukacyjna Inkospor

Raty kredytów rosną