w , ,

Ogilvy Action dla Motorola Defy™ w Turcji

Motorola DEFY™ jest dostępna w Turcji od stycznia 2011 roku. Teraz producent zaplanował akcję promującą najnowszy smarftphone ze swojej oferty. Za kreację i przygotowanie do emisji layoutów wykorzystywanych w kampanii prasowej DEFY na rynku tureckim odpowiedzialne było Ogilvy Action w Polsce.

DEFY został zaprojektowany z myślą o nowoczesnych wyzwaniach czekających użytkowników mobilnych narzędzi. Jest wyjątkowo odporny na kurz i wodę. Przetrwa także niemal każdy upadek. Najnowszy smartfone Motorola został wyposażony w duży, odporny na uszkodzenia zewnętrzne wyświetlacz. System CrystalTalk ® PLUS dzięki wmontowanym dwóm mikrofonom wzmacnia nasz głos, czyniąc jakość połączeń jeszcze lepszym niezależnie od warunków w jakich przyjdzie nam przebywać. Adobe ® Flash ® Lite ® przeglądarka obsługująca oraz 3,7 "ekran WVGA umożliwia użytkownikom wyświetlanie więcej niż standardowej przeglądarki WWW. Dzięki 5-mega pikselowemu aparatowi fotograficznemu z lampą błyskową, cyfrowym zoomem i auto fokusem możemy uchwycić najlepsze chwile. DEFY™ pracuje w Digital Living Network Alliance (DLNA) – co ułatwia strumieniowe przesyłanie zawartości, przechowywanie i dzielenie się treściami z kompatybilnymi urządzeniami w domu takimi jak telewizory, konsole do gier i komputery. Motorola DEFY oferuje także wiele usług Google ™, w tym Google Search ™, Google Maps ™, Gmail ™ i zapewnia dostęp do wielu aplikacji w SlideME (www.slideme.org)

– To motywujące dla naszego zespołu, gdy bierzemy udział w projekcie o zasięgu międzynarodowym – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy Action. Kreowanie materiałów na inne rynki to duża satysfakcja i najlepsze potwierdzenie jakości pracy naszej kreacji  – dodaje.

………………………………………………………………………………………………………………………

Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ – dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.

Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.

Napisane przez Black&White PR

Produkty ekologiczne w dostępne w sklepach Kefirek

Świadome planowanie czasu wolnego kluczem do sukcesu