w , ,

Ogilvy Action dla Ford Focus

Nowy Ford Focus został wprowadzony na rynek w kwietniu tego roku. Wyróżnia go wiele innowacyjnych rozwiązań, które zapewniają kierowcom komfort i bezpieczeństwo jazdy. Emitowana obecnie kampania łączy w sobie elementy wizerunkowe i prosprzedażowe, związane z nową ofertą finansowania auta. Główny przekaz reklamowy komunikuje możliwość zakupu samochodu w kredycie 50/50 już od kwoty 28 200 PLN z zerowym oprocentowaniem oraz atrakcyjne ubezpieczenie na poziomie 2,99%.

Celem realizowanej kampanii jest zakomunikowanie dostępności finansowej Forda Focusa, a w konsekwencji – zwiększenie sprzedaży nowego modelu. Grupą docelową są głównie klienci indywidualni, dla których atrakcyjna oferta kredytowania i ubezpieczenia pojazdu wpływa znacząco na finalną decyzję zakupową. Kampania ma także zachęcić do współpracy klientów flotowych, dla których została przygotowana oferta specjalna.

Akcji towarzyszy kampania ATL realizowana w mediach ogólnopolskich: spot TV, spot radiowy, reklamy prasowe w magazynach kolorowych, skierowane do klientów indywidualnych i flotowych, oraz billboardy.

Kreację i adaptację materiałów przygotował zespół Ogilvy Action.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Kampania potrwa do polowy października.

………………………………………………………………………………………………………

Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ – dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.

Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.

Avatar photo

Napisane przez Black&White PR

Cornelius z tytułem Polska Jakość 2011

OgilvyInteractive wygrywa przetarg dla Diageo Polska