w

Ochrona firmy Kaspersky w najnowszym filmie pt. „Moonfall”

Kaspersky – globalna firma z branży cyberbezpieczeństwa – odgrywa istotną rolę w zapewnianiu bezpieczeństwa bohaterom filmu zatytułowanego „Moonfall” podczas misji ratowania Ziemi.

A gdyby pewnego dnia ludzkości zagrażał jedyny naturalny satelita Ziemi – Księżyc? Nowy film katastroficzny science-fiction, „Moonfall”, to dzieło światowej sławy reżysera Rolanda Emmericha, który napisał do niego również scenariusz wspólnie z Haraldem Kloserem i Spenserem Cohenem. Fabułę filmu można streścić następująco: Księżyc, wytrącony z orbity przez tajemniczą siłę, pędzi w kierunku Ziemi ku nieuchronnemu zderzeniu. Gdy świat znajduje się na krawędzi całkowitej zagłady – zderzenie ma nastąpić w ciągu zaledwie kilku tygodni – los ludzkości spoczywa na barkach dyrektorki NASA i byłej astronautki, jej wyalienowanego kolegi oraz wyznawcy teorii spiskowych. Ta zaskakująca trójka bohaterów organizuje niemożliwą podróż ostatniej szansy w kosmos, pozostawiając na Ziemi swoich najbliższych, by wkrótce odkryć, że nasz Księżyc nie jest tym, czym się wydawał.

Bohaterowie filmu „Moonfall” wyruszają w misję ratowania Ziemi w statku kosmicznym z systemami firmy Kaspersky u boku, które chronią ich podczas podróży. W obliczu nieznanych zagrożeń systemy Kaspersky zapewniają bezpieczny przebieg kluczowej misji.

Dziękujemy firmie Kaspersky i wszystkim naszym wspaniałym partnerom za współpracę przy produkcji filmu „Moonfall”. Czekamy na jego premierę kinową, która odbędzie się w lutym, oraz świętowanie jej sukcesu wraz ze wszystkimi współpracownikami – powiedzieli we wspólnym oświadczeniu Roland Emmerich, autor, producent i reżyser, oraz Harald Kloser, autor i producent.

Jesteśmy niezwykle podekscytowani i dumni, że bierzemy udział w nowej produkcji Rolanda Emmericha Moonfall. Podobnie jak w filmie, w którym zabezpieczamy niezmiernie ważną misję bohaterów, misją naszej firmy jest stworzenie bezpieczniejszego świata dla ludzkości, której przyszłości nie sposób wyobrazić sobie bez postępu technologicznego. Dlatego szczególnie istotne jest, aby ciągły rozwój oraz eksploracja kosmosu były aktywnie wspomagane zaawansowaną technologią. Nie możemy się doczekać, aż publiczność w kinach na całym świecie obejrzy film, jak również nasz udział w tej niezwykłej podróży bohaterów – powiedział o współpracy Andrew Winton, globalny dyrektor marketingu w firmie Kaspersky.

W Polsce film „Moonfall” trafi do kin 4 lutego 2022 r. Oficjalny zwiastun jest dostępny na stronie https://www.youtube.com/watch?v=ivIwdQBlS10.

Jako propagator rozwiązań i innowacji technologicznych, firma Kaspersky od dawna wspiera inicjatywy w dziedzinie astronautyki. Kaspersky aktywnie wspierał eksplorację przestrzeni kosmicznej, współpracując z Centrum Wyszkolenia Kosmonautów im. J. Gagarina, organizując specjalne szkolenie w zakresie cyberbezpieczeństwa dla pracujących w centrum kosmonautów oraz specjalistów IT. Ponadto firma Kaspersky wspierała festiwal Starmus – coroczne wydarzenie łączące naukę, sztukę oraz muzykę, które przyciąga wybitnych naukowców, artystów oraz badaczy przestrzeni kosmicznej i inspiruje kolejne pokolenie wielkich umysłów. Kaspersky ma na swym koncie również współpracę ze startupem zajmującym się sprzątaniem odpadów kosmicznych, którego celem było zwrócenie uwagi na problem odpadów w przestrzeni kosmicznej oraz promowanie projektów technologicznych o dużym potencjale.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.

Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.

Napisane przez Kupczyk Piotr

Columbus podwójnym zwycięzcą Diamentów Forbesa 2022

Nowy prezes Promotechu KM. Ma 40 lat i wiele wyzwań w nowej firmie