w

Nowe możliwości zarobkowe z programem partnerskim Firmy.net

Znaczną zaletą programu oraz sporym ułatwieniem dla partnerów jest fakt, że klient, który zostanie polecony, nie ponosi żadnych kosztów w związku z zarejestrowaniem się w katalogu Firmy.net. Otrzymuje natomiast darmową możliwość promocji swojej firmy w serwisie, który miesięcznie odnotowuje ponad 3,5 mln odwiedzin.

Kto może zostać partnerem?

Partnerem mogą zostać wszystkie osoby, które prowadzą własne serwisy, strony internetowe oraz blogi lub posiadają listy e-mailingowe. Firmy.net zachęcają do współpracy również wszystkich, którzy mają liczną grupę kontaktów, doświadczenie w afiliacji oraz zarabianiu na programach partnerskich.

– Osobom, dołączającym do programu oferujemy dodatkowo możliwość partnerstwa strategicznego. Do takiego modelu współpracy zapraszamy wszystkich właścicieli serwisów internetowych, którym udostępniamy funkcjonalność zamieszczania naszego katalogu w obrębie własnej strony. Skorzystanie z bazy, którą dysponujemy, znacząco wpływa na wzbogacenie treści, wzrost liczby odwiedzin serwisu partnerskiego oraz na jego przychody z reklam i poleceń – wyjaśnia Michał Kurczycki, przedstawiciel szwajcarskiej firmy NNV AG, właściciela portalu Firmy.net.

Za każdy polecony darmowy wpis w katalogu Firmy.net partner otrzymuje wynagrodzenie. Dodatkową formą zwiększenia zysków ze współpracy jest opcja budowania własnej sieci partnerskiej poprzez polecanie samego programu partnerskiego Firmy.net. Taki model współpracy umożliwia uzyskiwanie kolejnej prowizji od zarobków stworzonej przez siebie grupy.

Jak to działa?

Aby zacząć zarabiać w Firmy.net należy założyć konto partnera na stronie http://partner.firmy.net/. W ten sposób internauta otrzymuje dostęp do narzędzi umożliwiających współpracę.

Osoby prowadzące swoje serwisy, strony internetowe lub blogi mogą zamieszczać na nich różne rodzaje bannerów, reklam tekstowych oraz podstrony reklamowe, które zostały przetestowane pod względem skuteczności. Partnerzy pragnący wykorzystać swoje bazy e-mailingowe oraz listy kontaktów mają natomiast do dyspozycji narzędzie w postaci gotowych szablonów e-mail.

Każdy partner otrzymuje także link partnerski, który pozwala na weryfikację oraz zliczanie jego poleceń. Link partnerski można wykorzystać na wiele sposobów: poprzez wysłanie go e-mailem do znajomych, wklejenie do komunikatora (np. Gadu-Gadu lub Skype) bądź zamieszczenie na profilu w portalach społecznościowych.

Więcej informacji na stronie internetowej:

http://www.firmy.net/program-partnerski.html

O Firmy.net:

Firmy.net to portal internetowy proponujący swoim klientom kompleksowe rozwiązania promocyjne. Według rankingu serwisów internetowych Megapanel/PBI Gemius z lutego 2011 r. posiada 1 918 978 unikalnych użytkowników, co plasuje go na 8 pozycji w kategorii Wyszukiwarki i Katalogi. Odnotowuje ponad 10 mln odsłon miesięcznie (według danych z Google Analytics). Właścicielem serwisu jest obecna w całej Europie szwajcarska firma NNV AG specjalizująca się w marketingu internetowym. NNV prowadzi również jedne z największych w Europie bazy danych związane z dynamicznymi branżami gospodarki.

Avatar photo

Napisane przez Fast PR

"Leczymy razem" – wspólna akcja Polpharmy i Kaspersky Lab Polska

Kolejna odsłona wiosennej kolekcji WITTCHEN