w

NOWA ODSŁONA AGENCJI KASTCOM PR & EVENTS

W chwili obecnej, agencja poszerzyła swoja ofertę m.in.: o produkcję filmową i fotograficzną, a także szkolenia medialne dla firm i osób indywidualnych. Specjalną ofertę przygotowała dla klientów z branży motoryzacyjnej, chcąc w perspektywie zbudować liczne grono zadowolonych zleceniodawców. Nowa strona agencji dostępna będzie jeszcze w kwietniu tego roku, pod adresem: www.kastcom.pl. Od zeszłego tygodnia funkcjonuje także profil firmy na Facebook’u, na którym użytkownicy informowani będą o bieżących projektach agencji, prowadzonej rekrutacji, czy praktykach. Od kwietnia tego roku, agencja stała się oficjalnym partnerem Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

„Cieszę się, że dołączyłem do tak prężnie rozwijającej się agencji. Wierzę, że wniosę wiele pozytywnej energii, a moja wiedza motoryzacyjna i doświadczenie eventowe przełożą się na satysfakcje i zadowolenie kolejnych, wspaniałych Klientów” – ocenia Jarosław Skarżyński, partner biznesowy.

KASTCOM PR & EVENTS cieszy się uznaniem klientów od 2009 roku. Od początku swojej działalności współpracuje z Panią Jolantą Kwaśniewską, założycielką i Prezesem Fundacji „Porozumienie bez Barier”. Agencji zaufała również m.in. szkoła języków obcych w stanie relaksu – firma SITA Sp.z.o.o. oraz Akademia Tańca Sulewscy

***

Założycielem KASTCOM PR & EVENTS jest Artur Stefaniak – specjalista ds. komunikowania i budowania wizerunku, członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Swoje bogate doświadczenie zawodowe zdobywał zajmując kierownicze stanowiska zarówno w agencjach PR, jak i po stronie mediów. Pracował na stanowisku Szefa Promocji i PR warszawskiego Radia Kolor oraz Szefa Promocji i PR – Jazz Radia, a także w dziale promocji pionu prasy codziennej Agora S.A. Realizował kampanie PR dla wielu firm i instytucji, w tym m.in.: BOLS (marki: Metaxa, Remy Martin, Jim Beam, Żubrówka), FagorMastercook S.A., UPC Polska, Murapol S.A., SITA Sp.z.o.o. i wielu, wielu innych. Specjalizuje się w obszarach strategii komunikacyjnych, media relations, kreowania i pozycjonowania ekspertów oraz e-PR.

Napisane przez KASTCOM PR & EVENTS

Kierowco, pamiętaj o sprawdzaniu ciśnienia w oponach!

Kąpiel z czerwoną kropką