w ,

Nowa marka Streetcom Interactive

Jak potwierdzają badania, aż 92% konsumentów wierzy rekomendacjom znajomych.* Jednak sposoby komunikacji między konsumentami i producentem są coraz bardziej zróżnicowane. Streetcom prowadzi zarówno działania „product seeding”, kampanie promocyjne oparte na rekomendacjach off-line, jak i realizuje badania konsumenckie oraz działania promocyjne w Internecie. Agencja przeprowadziła kilkaset kampanii dla różnych produktów i usług, a od kilku lat systematycznie rozwija działania w sieci.

„Stworzenie submarki Streetcom Interactive jest kolejnym etapem procesu rozwoju agencji, jaki konsekwentnie realizujemy. Mamy największe na rynku doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekomendacji off-line, opartych o opinie szczegółowo wyselekcjonowanych z naszej bazy konsumentów. Jednocześnie, wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów i odpowiadając na zmiany rynku, od kilku lat rozwijamy usługi, działając coraz szerzej w obszarze Internetu i w mediach społecznościowych. Te działania często uzupełniają aktywności w realnym świecie lub stanowią dla nich alternatywę. Eksperci Streetcom gotowi są do uczestniczenia w kampaniach zarówno w świecie rzeczywistym, jak i w sieci. Łączymy te obszary i mamy wyjątkową możliwość działania równolegle. Jestem przekonana, że nasza oferta jest niepowtarzalna na rynku.” – powiedziała Matylda Szymalska, Prezes Zarządu Streetcom Polska.

Za nową markę odpowiada Sylwester Kwiatkowski – Interactive Director, który podlega Prezesowi Zarządu. Do jego głównych obowiązków należy rozwój interaktywnych i e-marketingowych usług świadczonych przez Streetcom, a również współpraca z klientami w zakresie projektów interaktywnych i koordynowanie kampanii w tym obszarze. Odpowiada również za działania systemowe i IT, wspierając działy: sprzedaży, obsługi klienta i komunikacji Streetcom. Sylwester Kwiatkowski  przez dwanaście lat pracował  w Agencji Badań Rynku Opinia, gdzie przeszedł szczeble kariery od ankietera po funkcję Prezesa Zarządu. Kontynuował rozwój zawodowy w agencjach marketingu szeptanego i mediów społecznościowych. Ostatnio zajmował stanowisko Managing Director w interaktywnej agencji z grupy Brain Juice. Jest absolwentem Zarządzania Biznesem na Polish Open University oraz Informatyki na Uniwersytecie Łódzkim.

Wyodrębnienie submarki Streetcom Interactive wiąże się ze zmianami organizacyjnymi wewnątrz agencji. Do działu dołączyła Paulina Dzieniakowska, która objęła stanowisko Strategy Manager (do tej pory Account Manager w dziale Client Service). Znajduje się tu także komórka IT z Piotrem PiwońskimSystem Support Managerem na czele). Za sprzedaż oferty interactive odpowiada Paweł Ossoliński Interactive Sales Manager, który nadal raportuje do Wojtka ZdunkaSales Directora, odpowiedzialnego za wszystkie działania związane ze sprzedażą usług Streetcom w Polsce i za granicą.

*Nielsen Global Trust in Advertising and  Brand Messages, April 2012.

Avatar photo

Napisane przez Iwona Gniedziejko

Biłgoraj: nowa karetka z wyprzedaży od MEDFinance

Nowa spółka w OS3 Group S.A. Realizacja strategii jeszcze przed debiutem!