w , ,

Nowa kolekcja Andropolu w sklepach Auchan

Przedstawiciele obu firm spotykają się raz do roku, aby precyzyjnie ustalić szczegóły kolejnych zamówień i ich specyfikę. Ostatnie spotkanie w Piasecznie, dotyczące wyborów wzorów do kolekcji jesień- zima przełożyło się na konkretne zamówienia. Uznanie międzynarodowej sieci zyskało 12 wzorów , z których każdy będzie sprzedawany w czterech wersjach kolorystycznych – w fioletach, beżach i brązach, oliwkach i pomarańczach. Auchan jest odbiorcą konfekcji pościelowej Andropolu w trzech asortymentach: satyna, bawełna i flanela. Dla każdego asortymentu dobierane były odrębne wzory, podzielone na określone grupy tematyczne: kwiaty, geometria, młodzież, abstrakcja i inne. Jak podkreślają projektantki Andropolu – sprostanie wymaganiom odbiorcy nie było łatwym zadaniem.

– Auchan kieruje się własnymi sondażami w oparciu, o które wybiera takie, a nie inne kolory – mówi Ewa Wrażeń, kierownik działu wzornictwa w Andropolu. – Koloryzacje wybranych wzorów musiałyśmy więc stworzyć w taki sposób, aby pasowały do wytycznych. Przyznam, że nie było to łatwe zadanie, gdyż na początku nasze wzory pasowały tylko tematycznie. Naszym kolejnym zadaniem było przyporządkowanie wybranych wzorów do grup asortymentowych. Oczywiście tworząc koloryzacje brałyśmy pod uwagę najnowsze trendy kolorystyczne na przyszły sezon. Słowem – musiałyśmy sprostać wymaganiom rynku i połączyć ducha nowości z potrzebami przeciętnego masowego odbiorcy.

Auchan współpracuje z Andropolem od dwóch lat. Jest odbiorcą całej konfekcji pościelowej – kompletów, prześcieradeł i pojedynczych poszewek na poduszki i jaśki, która trafia do 26 sklepów sieci.

– Co roku Auchan zakupuje u nas konfekcję o łącznej wartość około miliona zł – mówi Małgorzata Sadowska, kierownik produktu segmentu pościelowego w Andropolu. – I choć nie jest naszym największym odbiorcą – jesteśmy zadowoleni z tej współpracy i uzyskiwanych obrotów. Tym bardziej, że nasza konfekcja jakościowo i cenowo plasuje się na „wyższej półce” oferty Auchan.

Istotne dla realizacji zamówień dla nawet najbardziej wymagających klientów

jest to, że pracownia projektowa spółki jest wyposażona w profesjonalne

oprogramowanie do projektowania wzorów.

– Dlatego zainwestowaliśmy w modernizację oprogramowania i zakup trzech stacji graficznych – mówi Radosław Klinowski, dyrektor handlowy Andropolu. – Pozwoli to na przygotowanie w sposób niezwykle precyzyjny niemal nieograniczonej liczby wersji kolorystycznych, wzorniczych, co w efekcie umożliwia realizację nawet najbardziej wyszukanych zamówień.

Wzory pościeli autorstwa projektantów Andropolu robią furorę nie tylko wśród klientów Auchan, wcześniej zyskały uznanie sieci sklepów Ikea i Black Red White. Obecnie spółka sprzedaje domowe tekstylia m.in. za pośrednictwem sieci własnych sklepów Sweet Home – w Białymstoku, Andrychowie i Łodzi, a także za pośrednictwem platformy internetowej – www.e-sweethome.com.pl

Avatar photo

Napisane przez Masz-Media

Wysoka frekwencja na Małopolskich Targach Ślubnych

Nowy serwis z rozrywką i zabawą na najwyższym poziomie!