w , ,

Nowa kampania SKOK Ubezpieczenia

W nowej odsłonie kampanii SKOK Ubezpieczenia, promującej produkty i wizerunek firmy, ponownie uczestniczy Artur Żmijewski wraz z „załogą SKOK” uosabiającą szybką, prostą i perfekcyjną likwidację szkód. Ponownie też reklamy telewizyjne i radiowe wieńczy logo dźwiękowe skomponowane przez Leszka Możdżera.

Spoty telewizyjne, radiowe i kreacje graficzne informują, iż dotychczasowa oferta ubezpieczeń mieszkaniowych, komunikacyjnych i podróżnych wzbogacona została o ubezpieczenia NNW dostępne w sieci niemal 2000 placówek SKOK na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem infolinii i internetowego serwisu transakcyjnego skokubezpieczenia24.pl. Zdywersyfikowane źródła sprzedaży SKOK Ubezpieczenia wspomaga aplikacja mobilna – m.skokubezpieczenia24.pl, przez którą dostępne są ubezpieczenia podróżne, zaś wkrótce dystrybucję polis usprawnią także agenci mobilni wyposażeni w tablety. Szybkie dotarcie do klienta i redukcja formalności do niezbędnego minimum stanowić mają kolejny wyznacznik jakości SKOK Ubezpieczenia.

Promocja ubezpieczeń NNW na antenie telewizji oparta jest o trzy wersje spotów o długości 30 sekund. Spoty emitowane są w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP kanały tematyczne, Polsat, Polsat kanały tematyczne, Discovery, TV Trwam oraz w kanałach tematycznych z portfolio AtMedia. Spoty radiowe obecne są w Radiu Zet, stacjach lokalnych pakietu Barometr Plus i w Pierwszym Programie Polskiego Radia. Kampania prasowa obejmie swoim zasięgiem następujące tytuły: Dziennik Gazeta Prawna, Uważam Rze, Fakt, Przegląd Sportowy, Sport, Super Express, Gość Niedzielny, Tygodnik Katolicki „Niedziela”. Równolegle kampania promocyjna SKOK Ubezpieczenia prowadzona jest w internecie.

Materiały reklamowe dotyczące kampanii (plakaty, ulotki, naklejki) dostępne są w sieci oddziałów SKOK w całej Polsce, w których można skorzystać z oferty SKOK Ubezpieczenia. Ponadto na ponad 500 monitorach LCD w oddziałach Kasy Stefczyka prezentowane są spoty telewizyjne promujące akcję. Kampania potrwa do 4 listopada br. Za kreację oraz plan akcji promocyjnej, w tym zakup mediów odpowiada Apella S.A.

Avatar photo

Napisane przez Apella S.A.

Celiakia może powodować depresję!?

Dziecięce emocje bez tajemnic w „Kawiarence Świetlika”