w

NoVa Park wita jesień nowymi kolekcjami i kampanią wizerunkową

W czwartek 1 września, w pierwszy dzień meteorologicznej jesieni, centrum handlowe NoVa Park w Gorzowie wystartowało z kampanią wizerunkową promującą nowe kolekcje na sezon jesień-zima 2022/2023. Jesienne nowości czekają w 140 sklepach, z czego 50 z nich to unikalne na rynku lokalnym marki. 

„Coś nowego… coś pięknego” to hasło nowej kampanii wizerunkowej NoVa Park, która ruszyła na początku września 2022 roku. W prezentowanej kreacji dominują młodzi, pełni energii ludzie symbolizujący nowe pokolenie Gorzowa. Kolorystyka przywołuje skojarzenia z polską złotą jesienią oraz barwami z najważniejszych światowych wybiegów. Carmel, brąz i pomarańcz skontrastowane z fioletem – kolorem indywidualistów – dominują nie tylko w kampanii NoVa Park, ale także wśród trendów kolorystycznych na nadchodzący sezon. Najnowsza kreacja, zgodna z linią graficzną na 2022 roku, cechuje się dynamicznością oraz nastraja pozytywnie. Celem kampanii wizerunkowej jest zachęcenie mieszkańców Gorzowa i okolic do zakupów w iście jesiennym klimacie.

A co będzie modne w najbliższych miesiącach?

Wełniane marynarki, kobiece garnitury w męskim wydaniu, oversizowe trencze w mocne wzory i energetyczne kolory, kolor camelowy, dzianinowe zestawy, wzór w kratę czy gorsetowe topy to tylko niektóre z trendów tej jesieni, które już pojawiają w sklepach w NoVa Park. Na mieszkańców Gorzowa i okolic czeka m.in. bogata oferta marek obecnych tylko w NoVa Park jak Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Reserved, Cropp, House, Mohito, C&A, Medicine, Home&You, Intersport, 4F, Outhorn, Adidas, New Balance, Puma, Sizeer czy 50 Style.

„Co znajdziecie w NoVa Park w nadchodzącym sezonie jesienno-zimowym? Z pewnością coś nowego i pięknego. Nowe kolekcje popularnych marek na jesień-zimę 2022/2023 jak zwykle zachwycają kolorami. Tak też jest z naszą kampanią wizerunkową, która wystartowała 1 września. Pełna energii i pozytywnego przekazu zachęca do odwiedzenia NoVa Park i robienia zawsze udanych zakupów” – mówi Anna Szcześniak, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kampania „Coś nowego… coś pięknego” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Reserved, Cropp, House, Mohito, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Hebe, Super-Pharm, Sephora, Douglas, Smyk, Intersport, 4F, Outhorn, Adidas, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, Vision Express, Fielmann, Media Expert, Pepco, KFC czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

www.nova-park.pl

Avatar photo

Napisane przez Orchidea PR

Proste rozwiązania na trudne czasy

Audi RS Q e-tron E2: lżejsze, bardziej aerodynamiczne i jeszcze bardziej wydajne