w

Nestle stawia na Augmented Reality

Wiodący producent wyrobów śniadaniowych oferuje swoim klientom nowatorską formę zabawy –  interaktywną grę 3D, dzięki której można przenieść się w wirtualny świat.

Producent płatków śniadaniowych Nestlé, jako jeden z pierwszych w Polsce wykorzystał w komunikacji marki technologię Augmented Reality (z ang. rozszerzona rzeczywistość). Pozwala ona grającemu znaleźć się w cyberprzestrzeni, po drugiej stronie ekranu komputerowego. Aby móc uczestniczyć w rozszerzonej rzeczywistości wystarczą trzy elementy: komputer z łączem internetowym, kamera internetowa i specjalny kartonik z piktogramem, dołączony do promocyjnych opakowań płatków śniadaniowych Nestlé. To właśnie dzięki niemu można być aktywnym uczestnikiem wirtualnej zabawy.

Interaktywna gra 3D to specjalna atrakcja oferowana konsumentom w 2011 r. w ramach promocji płatków Nestlé. Nawiązuje do premier filmowych  – Rio i Kung Fu Panda 2. Dzięki promocji Rio można przenieść się w sam środek karnawału w Rio. Wystarczy kupić wybrane promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych Nestlé, do których dołączony jest kartonik z piktogramem lub wydrukować go z promocyjnej strony internetowej. Po włączeniu komputera i kamery internetowej oraz wejściu na stronę www.nestle-rio.com można sterować filmowymi bohaterami za pomocą ruchów dłoni, w której trzymamy piktogram. Tym samym bohaterowie dzięki zręczności graczy będą wykonywać określone zadania i przechodzić do następnych poziomów gry. Czas zagrać w interaktywną grę Rio już teraz!

Możliwości jakie oferuje gra można zobaczyć na
http://www.youtube.com/watch?v=DYaDONOktLM

Już wkrótce konsumenci będą mogli przenieść się nie tylko do gorącej Brazylii, ale także na Daleki Wschód. Wszystko za sprawą promocji Kung Fu Panda 2. Tu również, kupując wybrane opakowania promocyjne płatków dla dzieci i batonów będzie można pobawić się z bohaterami filmu w rozszerzonej rzeczywistości gry. Promocyjna strona www.nestle.com/kfp2 wystartuje na przełomie maja/czerwca 2011 r. Z pewnością warto ją odwiedzić!

Media do kampanii płatków Nestlé zaplanował i kupił dom mediowy MEC Sp. z o.o.

Napisane przez Kalitero

Kampania Miss Dobra Łaciata doceniona w dwóch konkursach branży reklamowej

Stypendium artystyczne w Pałacu Genshagen