w ,

Meritum Bank wśród klientów GetResponse

Grono klientów GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, powiększyło się o kolejnego klienta. Tym razem swoje działania email marketingowe powierzył GetResponse Meritum Bank.

Zasady współpracy przewidują działania z zakresu email marketingu, które będą doprecyzowywane na bieżąco wraz z poziomem zaangażowania ekspertów Getresponse w poszczególne etapy kampanii Meritum Bank.

Wybraliśmy GetResponse ponieważ chcemy być spokojni o profesjonalizm i efektywność naszego email marketingu. Wierzymy, że wieloletnie doświadczenie GetResponse na rynkach zagranicznych oraz ich kompleksowe usługi zaprocentują wynikami w zakresie email marketingu.” – mówi Anna Ratajczak, E-Marketing Specialist wMeritum Bank.

“Meritum Bank to już kolejna znana i duża marka, która w ostatnim czasie obdarzyła nas zaufaniem powierzając nam prowadzenie kampanii email marketingowych. Cieszymy się, że polskie firmy nie tylko coraz częściej zaczynają wierzyć w efektywność email marketingu, ale chcą go tworzyć właśnie z nami.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix właściciela GetResponse.

Wśród firm i instytucji, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse, są już między innymi PZPN, Intercontinental, Widzew Łódź, Cyfrowe.pl, Big Star, Raiffeisen Insurance Agency oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.  

Napisane przez Piotr Krupa

Pokaz strojów marki Simple na Lotnisku Chopina

Abbey Art Fund – pierwszy w Polsce fundusz rynku sztuki