w , ,

Marka Well & Done wkracza na rynek gastronomiczny

– Wychodzimy naprzeciw potrzebom zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych – mówią pomysłodawcy przedsięwzięcia Aleksandra Furmankiewicz i Norbert Kabaczyński – Oferujemy usługi lokali położonych w najbardziej prestiżowych częściach Warszawy: Restaurację Bistro Warszawa w sercu Starego Miasta, kawiarnię Cafe Lorentz na dziedzińcu im. Prof. Lorentza w Muzeum Narodowym oraz Restaurację w głównym gmachu Muzeum Narodowego w Warszawie. Propozycję Well & Done uzupełniają usługi firmy cateringowej Taste Time.

Zespół grupy Well & Done tworzą doświadczeni profesjonaliści, od kilku lat działający w branży  gastronomicznej oraz eventowej przy obsłudze i organizacji zarówno przyjęć kameralnych, jak i wielkoformatowych. Misją firmy jest oferowanie klientom miejsc przyjaznych, a zarazem eleganckich, łączących zamiłowanie do kulinarnych wyzwań z artystycznym i historycznym klimatem lokali.

Miejsca wchodzące w skład grupy Well & Done są przystosowane do obsługi takich wydarzeń, jak: bankiety, konferencje, przyjęcia koktajlowe czy business lunche. Dodatkową atrakcję stanowi oprawa muzyczna – jak regularne koncerty odbywające się w Bistro Warszawa oraz letnia scena Cafe Lorentz.

Działania komunikacyjne grupy Well & Done zostały powierzone zespołowi Agencji Don’t Worry.

Więcej informacji na temat rezerwacji, organizacji eventów i usług specjalnych udziela Sales & Marketing Manager Well & Done, Dorota Horodyńska.

Mob.: + 48 606 699 199

E-mail: [email protected]

www.bistrowarszawa.pl

www.cafelorentz.pl

www.tastetime.pl

Strona w budowie:    www.wellanddone.pl

Kontakt dla mediów:

Don’t Worry Creative Event & PR Agency

Malwina Sobótka

PR Specialist

Tel.:   + 48 (22) 401 15 95

Mob.  + 48 728 500 728

[email protected]

Napisane przez dontworry

Kaspersky Anti-Virus 2013 zdobywa najwyższe wyróżnienie AV-Comparatives: Advanced+

Jak wybrać projekt domu?