w , ,

Marka S.A. szuka pracowników i otwiera nowe oddziały

Wzrost zatrudnienia wiąże się z dynamicznym rozwojem spółki. W czwartym kwartale ubiegłego roku, po uruchomieniu nowych oddziałów w Rzeszowie, Radomiu i Olsztynie, zwiększeniu liczby przedstawicieli handlowych i intensywnej kampanii reklamowej spółka pozyskała blisko 3.300 nowych klientów. By zapewnić odpowiednią obsługę tak dużej liczbie klientów i by dotrzeć do kolejnych, dotychczas nie obsługiwanych miejscowości na terenie działania oddziałów, Marka musi zwiększyć zatrudnienie. Wymaga tego też zmieniająca się struktura organizacyjna firmy i konieczność utworzenia utworzenia call center oraz działu HR w białostockiej siedzibie firmy.

W sumie w obecnych placówkach spółki – w Białymstoku, Lublinie, Olsztynie , Rzeszowie i Radomiu – zatrudnienie znajdzie kilkanaście osób – głównie na stanowiskach kierowników ds. rozwoju, pracowników administracyjnych oraz pracowników nowych działów – call center i HR.

– Szansę na zatrudnienie w naszej firmie mają także osoby bez doświadczenia w branży finansowej i z wykształceniem średnim, bo nowym pracownikom zaoferujemy profesjonalny system szkoleń – mówi Ewelina Borkowska z firmy Marka SA. – Zapewniamy pracę w rozwojowej firmie, a poszukujemy ludzi z pasją i zaangażowaniem, kreatywnych, komunikatywnych, ale też dyspozycyjnych.

Ale szanse na zatrudnienie mają nie tylko osoby z obecnego terenu działania Marki. Spółka konsekwentnie realizuje strategię rozwoju terytorialnego i planuje otwarcie kolejnych oddziałów Gdańsku, Toruniu, Łodzi i Krakowie, gdzie pracę znajdzie ponad 30 osób.

Kapitał na nowe oddziały i zwiększenie zatrudnienia spółka chce pozyskać poprzez emisję obligacji korporacyjnych o wartości 15 mln zł, które wprowadzi do obrotu na Catalyst (giełdowy rynek obligacji). Emisja jest skierowana do inwestorów, którzy złożą zapis o wartości powyżej 50 tys.zł. Zapisy już trwają.

Dzięki uruchomieniu nowych oddziałów i rozbudowie istniejących Marka S.A. znacznie powiększy zasięg swojego działania i będzie funkcjonować w większości regionów w kraju.

Spółka specjalizuje się w szybkich i niewysokich pożyczkach gotówkowych na konto i dostarczanych do domu.W ciągu kilku lat stała się jednym z liderów rynku pożyczkowego.

W ubiegłym roku firma zarobiła 2,35 mln zł (o ponad 100 proc. więcej niż w 2010 r.) przy przychodach na poziomie 10,92 mln zł (wzrost o 52 proc.). Pod koniec stycznia spółka przedstawiła prognozy wyników finansowych na najbliższe lata, zakładające równie dynamiczny rozwój co w latach poprzednich. W ciągu trzech lat Marka planuje osiągnąć ponad 52 milionów zł przychodów i kilkanaście milionów zysku netto.

– Dzięki konsekwentnie realizowanej polityce rozbudowy placówek i poszerzaniu obszaru działalności firmy chcemy utrzymać wysoką dynamikę rozwoju w najbliższych latach. W sytuacji pozyskania całości finansowania z planowanej emisji obligacji uznajemy za realny pięciokrotny wzrost przychodów ze sprzedaży i zysku netto w ciągu trzech najbliższych lat – mówi Krzysztof Jaszczuk, prezes Marka S.A.

Informacja o spółce:

Marka S.A. to doświadczona instytucja finansowa, specjalizująca się w dostarczaniu szybkich pożyczek gotówkowych z obsługą w domu klienta. Firma oferuje pożyczki o wartości od 200 do 2 000 zł na okres od 2 do 60 tygodni, przy czym pożyczki o dłuższym okresie spłaty (40-60 tygodni) oferowane są stałym i lojalnym klientom. W połowie września 2011 roku do oferty firmy wprowadzono nowe produkty tj. pożyczki na 15 oraz 30 dni, które wzbogaciły i uatrakcyjniły dotychczasową ofertę. Według danych na koniec 2011 roku Spółka posiadała ponad 12 tys. klientów ( 13,1 tys. aktywnych umów).

Działalność sprzedażowa i inwestycyjna realizowana jest poprzez pięć biur (Białystok, Lublin, Olsztyn, Radom, Rzeszów) na obszarze pięciu województw: lubelskie, mazowieckie, podkarpackie, podlaskie, i warmińsko-mazurskie. Obsługą klientów zajmuje się ponad 300 wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych docierających nawet do najmniejszych miejscowości w obszarze działania firmy.

Avatar photo

Napisane przez Masz-Media

Mrozy pomogą w walce z roztoczami

Randstad Award po raz drugi w Polsce