w , ,

Marka S.A. – sprzedaż przed świętami nawet o 30 proc. w górę

Mimo zawirowań wokół pozabankowych instytucji finansowych, notowana na NewConnect i Catalyst białostocka firma pożyczkowa – Marka S.A. notuje w okresie przedświątecznym znaczny wzrost zainteresowania swoimi produktami. Według analiz – za okres listopad-grudzień 2011 roku w stosunku do okresu wrzesień – październik 2011 roku średnia tygodniowa sprzedaż wzrosła o 21% i analogicznie zaobserwowano również wzrost całkowitej sprzedaży o 31%.

– Jak co roku dostrzegamy zwiększone zainteresowanie pożyczkami w dwóch ostatnich miesiącach roku, co pozytywnie przekłada się na osiągane wyniki – mówi Prezes Marka SA, Krzysztof Jaszczuk. – Dobra koniunktura przed świętami to efekt zapotrzebowania rynkowego na szybkie pożyczki, oferowane przez wiarygodne firmy, a do takich należy Marka.

Klienci firmy są świadomi kosztów pożyczek – są o nich dokładnie informowani przez przedstawicieli handlowych przed podpisaniem umowy.

– Klient ma jasno wyszczególnione – jaki jest termin spłaty pożyczki i jakie są pełne jej koszty – mówi Ewelina Borkowska, Specjalista ds. komunikacji medialnej w Marka SA. – A jeśli pożyczamy niewielką kwotę, nie stanowi ona zbytniego obciążenia dla budżetu. Jeśli pożyczamy np. 500 zł, to po 30 dniach koszt takiej pożyczki wzrasta jedynie o 165, 32 zł.

Niepodważalną zaletą firm pożyczkowych takich jak Marka jest błyskawiczna i indywidualna obsługa w placówce lub domu klienta, maksymalnie uproszczone formalności i wysoka elastyczność odnosząca się do zdolności kredytowej klientów. Szybkie pożyczki nie należą jednak do najtańszych produktów na rynku.

– Stosunkowo wysokie oprocentowanie tego typu pożyczek jest wprost proporcjonalne do ryzyka, jakim są one obarczone – mówi Krzysztof Jaszczuk. – Odsetki są wielokrotnością stopy lombardowej NBP, a limit oprocentowania jest zgodny z prawem. W ramach kosztów proponujemy też szybkość i wygodę włącznie z obsługą w domu. Marka od początku działalności notuje bardzo dynamiczny wzrost wartości sprzedaży swoich produktów. W trzech kwartałach 2012 roku sprzedaż firmy z Białegostoku wzrosła o 62% więcej w porównaniu z okresem za trzeci kwartał roku poprzedniego.

Po trzech kwartałach 2012 r. Marka wypracowała ponad 14 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 103 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spółka konsekwentnie zwiększa liczbę klientów oraz kontynuuje ekspansję regionalną.

Informacje o Spółce:

Marka S.A. to doświadczona instytucja finansowa, specjalizująca się w dostarczaniu szybkich pożyczek gotówkowych z obsługą w domu klienta. Firma oferuje pożyczki o wartości od 200 do 2 000 zł na okres od 2 do 60 tygodni, przy czym pożyczki o dłuższym okresie spłaty (40-60 tygodni) oferowane są stałym i lojalnym klientom. W połowie września 2011 roku do oferty firmy wprowadzono nowe produkty tj. pożyczki na 15 oraz 30 dni, które wzbogaciły i uatrakcyjniły dotychczasową ofertę. Według danych na trzeci kwartał 2012 roku. Spółka posiada – ponad 23,5 tys. klientów (blisko 25 tys. aktywnych umów).

Działalność sprzedażowa i inwestycyjna realizowana jest poprzez dziewięć biur (Białystok, Lublin, Olsztyn, Radom, Rzeszów, Gdańsk, Toruń, Łódź, Kraków) na obszarze dziewięciu województw: podlaskiego, lubelskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego oraz małopolskiego. Obsługą klientów zajmuje się około 700 wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych, docierających nawet do najmniejszych miejscowości w obszarze działania firmy.

Avatar photo

Napisane przez Masz-Media

Lotnisko Chopina radzi sobie z zimą

Organique w gronie najemców Centrum Handlowego NoVa Park