w

Marka Orbit® zachęca do bycia sobą w nowej kampanii: „Rób to, co dodaje Ci Błysku”

Znasz to uczucie, kiedy słyszysz swoją ulubioną piosenkę? Jakaś część Ciebie chce tańczyć, śpiewać i dawać czadu, ale wtedy… coś Cię powstrzymuje. Coś głęboko w środku tłumi Twoją radość i ekspresję mówiąc Ci, żeby da sobie spokój. Otóż – to nie jest fajne! 

 

Marka bezcukrowych gum do żucia Orbit® w swojej najnowszej aktywacji namawia, aby powiedzieć takim sytuacjom: nigdy więcej! Teraz już nic nie powstrzyma Cię przed radosnym i pełnym wyrażaniem siebie, przed podkręceniem muzyki i pląsaniem tak, jakby nikt nie patrzył, przed robieniem tego…co dodaje Ci błysku. A już na pewno nie Ty sam.

 

Stworzona przez agencję reklamową Energy BBDO i Mars Wrigley, globalna kampania marki Orbit® „Rób to, co dodaje Ci błysku” (w ang. wersji: Do What Makes You Ding) jest kontynuacją zainicjowanej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej. Wraz z wielokrotnie nagradzaną reżyserką Hanna Marią Heidrich, twórcy zdecydowali się na wykorzystanie w spotach piosenki Call Me Maybe, wykonywanej przez Carly Rae Jepsen. 

 

Link do spotów: Rób To, Co Dodaje Ci Błysku 15″ – YouTube

Rób To, Co Dodaje Ci Błysku 6″ – YouTube

 

W ramach kampanii reklamowej marka Orbit® podkreśla, że pewność siebie to uświadomienie sobie, że nie musisz stać się najlepszą wersją siebie, ponieważ już jesteś swoją najlepszą wersją.

 

Kampania „Rób to, co dodaje Ci Błysku” wystartowała z początkiem listopada. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w telewizji (15s i 6s) oraz na online video. 

Napisane przez ewakowalska

Prysznic z funkcją recyklingu wody – innowacja marki GROHE

Polski rynek pracy w kontekście uchodźców. Co możemy zrobić, żeby poprawić sytuację?