w

Magazyn.they.pl – nowy tytuł w grupie czasopism o e-marketingu

Podstawowym celem autorów magazynu jest edukacja. Adresują swe czasopismo do szerokiego grona odbiorców, uprzystępniając mu zagadnienia z zakresu marketingu internetowego poprzez wypowiedzi eksperckie praktyków z wieloletnim doświadczeniem oraz wywiady z ciekawymi gośćmi z różnych środowisk biznesowych.

Marketing internetowy to nie czarna magia. Każdy, w podstawowym zakresie, może zrozumieć rządzące nim prawa. Pragniemy uświadamiać polskim przedsiębiorcom, jaki potencjał drzemie w Internecie. Chcemy także, by wybory przez nich dokonywane, w zakresie podejmowanych działań e-marketingowych, były świadome. To główne założenia inicjatywy THEY.PL. – objaśnia Maciej Miszczuk, Dyrektor Zarządzający THEY.PL.

Magazyn agencji THEY.PL wyróżnia także szata graficzna na najwyższym poziomie oraz nietypowy format, charakterystyczny bardziej dla dzienników niż typowych magzynów. Za duże arkusze wypełnione najlepszej klasy grafiką dwuwymiarową odpowiada studio graficzne Ortografika.

„Magazyn.they.pl” wydawany będzie jako nieregularnik. Kolportowany jest bezpłatnie.

Pierwszy numer zamawiać można do 15 kwietnia br. przez e-mail: [email protected]

O THEY.PL

THEY.PL to nowoczesna agencja reklamowa specjalizująca się w planowaniu i realizacji długoterminowych strategii promocji w Internecie. Oferuje kompleksowe usługi doradztwa, przygotowania i wdrażania internetowych kampanii reklamowych w Polsce i za granicą.

www.they.pl

Dodatkowych informacji udzieli:

Joanna Suchocka
Menedżer PR THEY.PL
tel. +48 664 145 154
@ : [email protected]

Pierwszy butik marek Loft37.pl i Agata Wojtkiewicz w Warszawie

Redan pozyskuje finansowanie na rozwój i wzrost obrotów