w

Łódzki Telmon rekrutuje i powiększa liczbę stanowisk call center

Firma do końca roku planuje również zwiększenie wynajmowanej powierzchni o dodatkowe 250 m2 oraz zatrudnienie kolejnych konsultantów.

–  Zatrudnienie nowych pracowników oraz wynajęcie  kolejnych metrów kwadratowych powierzchni w naszej siedzibie przy Łąkowej w Łodzi  to wynik rozwoju dotychczasowych projektów, który głównie dotyczy zwiększenia baz otrzymywanych do realizacji od obecnych partnerów – mówi Artur Kapacki, prezes Telmon. –  Dodatkowo w listopadzie przeprowadza z nami test jedno z czołowych wydawnictw, dla którego sprzedajemy przez telefon specjalne kolekcje. Mamy nadzieję, że rozpoczniemy z nim stałą współpracę od nowego roku.

Telmon do realizowanych kampanii poszukuje zarówno pracowników  z doświadczeniem w branży, jak i zupełnie „świeżą krew”.

Ponieważ w Telmon rekrutacja trwa stale, firma przeprowadziła testy psychologiczne, które pozwoliły stworzyć profil idealnego kandydata na stanowisko konsultanta telefonicznego.

– Według naszych badań telemarketer powinien być osobą bardzo ekstrawertyczną, energiczną, z pozytywnym nastawieniem do życia, otwartością nie tylko na ludzi, ale też na nowe sytuacje. W call center najlepiej sprawdzą się serdeczni optymiści, żądni wrażeń i ciągle świeżych bodźców – mówi Bartosz Kawka, trener w Telmon.

Specjalizacją Telmon są kampanie sprzedażowo-marketingowe, umawianie spotkań handlowych, przeprowadzanie ankiet, badań satysfakcji zadowolenia klienta oraz infolinie, skierowane do precyzyjnie określonych grup docelowych (klienci indywidualni oraz małe i średnie przedsiębiorstwa). Firma zatrudnia obecnie 270 pracowników, w tym 240 konsultantów.

Eurolot otwiera nowe połączenia z Warszawy do Chorwacji

Kaspersky Lab Polska wręcza wyróżnienia na XI Konferencji Partnerów